رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از ترافیک سنگین در جاده هراز در محدوده  چلاو خبر داد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: با توجه به تعطیلات ۲۲ بهمن ماه در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در جاده هراز محدوده چلاو هستیم و در طول مسیر از سمت جنوب به شمال ترافیک پرحجم و روان است.

وی افزود: ترافیک در جاده کندوان از سمت جنوب به شمال پرحجم و روان است و وضعیت جوی در این محور‌های صاف و سطح جاده خشک است.

سرهنگ قدمی با هشدار به رانندگان وسایل نقلیه در خصوص رانندگی در زمستان و مناطق کوهستانی از رانندگان وسایل نقلیه خواست خودرو‌های خود را به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ مجهز کنند و از سرعت و سبقت غیرمجاز جدا خودداری کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه مدیریت زمان رفت و برگشت نیز بسیار مهم است، گفت: رانندگان حتما قبل از تردد وضعیت مسیر را استعلام کنند تا شاهد بروز مشکلی نباشیم.

سرهنگ قدمی افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه روزی آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/ م

آخرین وضعیت رفت و آمد در جاده‌های منتهی به شمال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.