رئیس پلیس راه مازندران از ترافیک سنگین جاده‌های منتهی به تهران و تاخیر نیم ساعته یکطرفه شدن جاده چالوس خبر داد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در حال حاضر رفت و آمد خودرو‌ها در جاده هراز، چالوس، سوادکوه و کیاسر سنگین گزارش شده است.

وی با بیان اینکه ترافیک در جاده‌های محدوده درون شهری استان روان است، افزود:وضعیت جوی در جاده‌های مازندران اکنون صاف است و سطح جاده‌ها نیز خشک است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون ارتفاعات ولی آباد در جاده چالوس بارش خفیف برف گزارش شده است. 

سرهنگ قدمی از رانندگان خواست در هنگام رانندگی علاوه بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، با سرعت مطمئنه و با رعایت فاصله طولی مناسب رانندگی کنند.

وی با بیان اینکه : آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ امروز از کرج به مرزن آباد ممنوع شد ، گفت: جاده چالوس از مرزن آباد به کرج که قرار بود امروز از ساعت ۱۷ امروز یکطرفه شود که به دلیل ترافیک سنگین، با نیم ساعت تاخیر ساعت ۱۸امروز یکطرفه می شود .

سرهنگ قدمی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/ آ

ترافیک سنگین در جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار