با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، مدیران و مسئولان آموزش و پرورش و اولیاء از ۴۰ برگزیده کنکور در استان اردبیل تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری، مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل در مراسمی که همزمان با دهه مبارک فجر و در دفتر امام جمعه اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: ما همواره برنامه‌های آموزشی، تعلیمی و تربیتی را در راس کار‌ها و پیگیری‌ها قرار دادیم و بر این باوریم در فضای تربیتی سالم می‌توان نخبگان و شایستگان را تربیت کرده و به تعالی آن‌ها اندیشید.

وی بیان کرد: ما به میمنت دهه فجر از ۴۰ برگزیده کنکور سال ۹۷ که رتبه‌های زیر هزار را کسب کردند تجلیل می‌کنیم که ۲۸ نفر از آن‌ها از ناحیه یک و ۱۲ نفر نیز از ناحیه دو اردبیل هستند.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: دانش‌آموزان ما در کنکور امسال تلاش کردند تا با کسب رتبه‌های ممتاز از دانشگاه‌های معتبر پذیرش بگیرند که قطعا این موفقیت‌ها در اعتلا و ارتقای نظام مدیریتی و توانمندی نیروی انسانی تاثیرگذار خواهد بود.

ناصری گفت: این برگزیدگان کنکور علاوه بر موفقیت‌های علمی در فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی نیز جزو سرآمد‌ها بودند به طوری که آموزش و پرورش سعی کرده از این دانش‌آموزان حمایت جدی و اساسی را به عمل آورد.
در این مراسم دو تن از دانش‌آموزان اردبیل در باب فضایل حضرت زهرا (س) و دستاورد‌های علمی خود در رشته زیست‌شناسی سخن به میان آورده و بر ضرورت توجه بیشتر به نظام تعلیم و تربیت در کارآمدی بهتر و شایسته نظام جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند.
گفتنی است در این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از ۴۰ برگزیده کنکور در رشته‌های مختلف و پذیرفته شده در دانشگاه‌های معتبر تجلیل شد.
انتهای پیام/ح

تجلیل از برترین های کنکور در اردبیل

برچسب ها: کنکور ، دانش آموزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.