تیم ملی بوکس ایران پس از کارشکنی سفارت مجارستان با پا در میانی سفیر ایران در ساعت ۲ بامداد چهارشنبه به مجارستان اعزام شد.

مشکل روادید تیم ملی بوکس در دقیقه ۹۰ رفع شدبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی بوکس ایران، طبق برنامه ریزی‌های فدراسیون قرار بود ۱۶ بهمن ماه به برای مسابقات تدارکاتی به مجارستان اعزام شود. متاسفانه به دلیل کارشکنی‌های سفارت مجارستان تنها برای ۳ ملی پوش و علی مظاهری مربی تیم ملی بوکس روادید صادر کردند. اما در نهایت با پا در میانی سفیر ایران در مجارستان در دقیقه ۹۰ برای تمام ملی پوشان و سرمربی روادید صادر و در ساعت ۲ بامداد چهارشنبه اعزام شدند.

در این راستا حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: با تلاش‌های فراوان روادید در دقیقه ۹۰ صادر شد و بلافاصله تیم ملی در ساعت ۲ بامداد چهارشنبه اعزام شدند. علت پافشاری ما برای اعزام تیم ملی به این رقابت به خاطر حضور کشور‌های صاحب سبک بوکس در این مسابقات بود که خدا را شکر در نهایت تیم اعزام شد.

او گفت: متاسفانه تیم ملی پس از ۱۷ ساعت پرواز و دقیقا در تاریخ شروع مسابقات به مجارستان می‌رسد که به احتمال زیاد خستگی بر روی عملکرد بازیکنان تاثیر خواهد گذاشت.


بیشتر بخوانید:

اعزام تیم ملی بوکس به مجارستان لغو شد

گل‌محمدی: تمام ورزشکاران باید از بهداد سلیمی حمایت کنند

احمدی صفا: تشکیل ۲ تیم ملی در بوکس باعث رقابت بیشتر می‌شود


انتهای پیام/

اظهارات ثوری درباره اعزام تیم ملی بوکس به مجارستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار