مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: طرح شهاب با هدف شناسایی و هدایت استعداد‌های برتر دانش آموزی در پایه‌های چهارم و پنجم ابتدایی اجرا می‌شود.

طرح شهاب در دوره دوم ابتدایی اجرا می‌شودقاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با بیان اینکه در سال گذشته حدود ۱۵۰ هزار دانش آموز در ۱۲ اداره آموزش و پرورش در طرح شهاب شرکت کردند، گفت: امسال در خراسان رضوی این ادارات به ۲۴ اداره افزایش پیدا کرده و حدود ۱۸۶ هزار دانش آموز و بالغ بر ۱۲ هزار همکار در این طرح شرکت کردند.

وی افزود: به معلمان آموزش دیده، فرم‌هایی داده می‌شود تا در حوزه‌های ۸ گانه استعداد از جمله هنری، فضایی، حرکتی، علوم تجربی، ریاضی و کلامی برای دانش آموزان تکمیل کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه این اطلاعات وارد سامانه می‌شود، ادامه داد: در این طرح آموزش‌های خاص و فوق برنامه را برای دانش آموزان با استعداد در کلاس‌های درس همراه با سایر دانش آموزان، پیش بینی می کنیم.

خدابنده گفت: در طرح شهاب ابتدا استعداد دانش آموز را شناسایی و سپس شرایط شکوفایی و پرورش آن استعداد را برای دانش آموز فراهم می‌کنیم.

انتهای پیام//ف. ش
 

۱۸۶ هزار دانش آموز در طرح شهاب شرکت کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.