مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی گیلان از ثبت نام ۲ هزار گیلانی برای خادم یاری در سامانه آستان قدس رضوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت‌الاسلام و المسلمین سعید مهدوی، مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی گیلان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه آستان قدس رضوی در نظر دارد در دو مقوله فرهنگی و خدمات رسانی به محرومان بیش از پیش فعالیت کند، گفت: با تدبیر مقام معظم رهبری، زمینه خدمت گذاری و خادمی امام رضا (ع) در سراسر کشور فراگیر و فراهم شده است.

وی، به ثبت نام ۲ هزار نفر خادم یار در سامانه آستان قدس اشاره کرد و افزود: علاقمندان و ارادتمندان به امام رضا (ع) که علاقمند به خدمت در حرم رضوی هستند، می‌توانند با مراجعه به سایت www.aqr.ir در طرح خادمیار رضوی ثبت نام کنند.

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی گیلان، با بیان اینکه هر خادمیار رضوی باید در طول هفته حداقل ۶ ساعت به محرومان و مستمندان خدمت کند، گفت: محدوده فعالیت خادمیار رضوی می‌تواند در هر شهر و روستایی باشد و هر زمان هم به مشهد مقدس مشرف شد، می‌تواند با ارائه کد شناسایی، در صحن و سرای حضرت رضا (ع) به عنوان خادمیار به زائران خدمت نماید.

حجت‌الاسلام و المسلمین سعید مهدوی، از پویش نذر به مناسبت ایام فاطمیه در پنجشنبه ۱۸ بهمن خبر داد و تصریح کرد: در این پویش خادم یاران امام رضا (ع) با پخت غذا و تحویل آن به نمایندگی‌های کمیته امداد و یا پخش و توزیع آن در مناطق محروم به این پویش نذر بپیوندند.

 

انتهای پیام/م.ع

۲ هزار گیلانی برای خادم یاری در سامانه آستان قدس رضوی ثبت نام کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.