سرپرست باشگاه تراکتورسازی گفت: محمودی مدتی است که در تمرینات تیم شرکت نمی‌کند و از تیم ما جدا شد.

عباس الیاسی سرپرست باشگاه تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد این تیم در نقل و انتقالات زمستانی اظهار کرد: بازیکنان مدنظرمان در نقل و انتقالات جذب شدند و در مجموع از عملکردمان راضی هستیم. لیست بازیکنان ما برای نیم فصل دوم تکمیل شد و علاوه بر این ۳ بازیکن آزاد هم می‌توانیم به خدمت بگیریم که در زمان مقرر اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

الیاسی درباره جدایی محمودی مربی تیم تراکتورسازی بیان کرد: محمودی مدتی است که در تمرینات تیم شرکت نمی‌کند و از تیم ما جدا شد. در حال حاضر پاتریک و پیروانی دستیاران لیکنز هستند.

اروین برای تعیین وضعیتش باید به تبریز بیاید

سرپرست باشگاه تراکتورسازی درباره وضعیت اروین تصریح کرد: اروین بازیکن تراکتور است و اگر هم قصد جدایی داشته باشد باید به تبریز بیاید تا تکلیفش مشخص شود.

او درباره وضعیت مدیرعامل تراکتورسازی بیان کرد: مدیرعامل جدید را انتخاب کردیم و در حال حاضر کار‌های اداری اش را انجام می‌دهیم تا به زودی فعالیتش را در باشگاه شروع کند. مدیرعامل جدید بومی و سابقه ورزشی دارد و به زودی معرفی اش می‌کنیم.

الیاسی درباره وضعیت تراکتورسازی در آستانه بازی با تیم نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: بازیکنان ما با انگیزه زیاد تمرین می‌کنند تا آماده بازی با نفت مسجد سلیمان شوند. همچنین هر بازی حکم فینال برای ما دارد و برای کسب ۳ امتیاز به مصاف حریف جنوبی خود می‌رویم. علاوه بر این شرایط لازم را برای نتیجه گرفتن تیم خود فراهم کردیم.


بیشتر بخوانید: 

قرارداد بازیکنان تراکتورسازی امروز ثبت می‌شود

تراکتورسازان به دنبال حل موانع ثبت قرارداد بازیکنان جدید

زمان بازگشت ملی پوشان تراکتورسازی به تمرینات مشخص شد

بازیکن جدید تراکتورسازی در تبریز حاضر شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار