سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: قرار شد بازیکن برزیلی به ایران بیاید تا پول را به او بدهند، اما بعید می‌دانم ۶ امتیاز به تیم بازگردد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کریم بوستانی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار با ماشین سازی تبریز بیان کرد: ابتدا دهه فجر را تبریک می‌گویم. پس از ۵۰ روز تعطیلات و وقفه در لیگ برتر، تمرینات خیلی خوبی داشتیم و بازی‌های تدارکاتی خوبی برگزار کردیم و آماده بازی می‌شویم.

او افزود: فردا محکوم به برد هستیم و امیدوارم پیروز شویم و با ۳ امتیاز از نخستین بازی به جدول برگردیم. ما از نقل و انتقالات محروم بودیم و ۶ امتیاز کسر شده را هم بازیکنان فراموش کردند و امیدوارم با بازی خوب مقابل ماشین سازی که تیم خوبی است و چند بازیکن جدید جذب کرده‌اند، به پیروزی برسیم.

بوستانی ادامه داد: زمانی که قرار بود پول بازیکن برزیلی را بدهند مشکلاتی داشتیم و سپس قرار شد وکیلش به ایران بیاید تا پول را به او بدهند، اما بعید می‌دانم ۶ امتیاز بازگردد. ۷۰ هزار دلار پول و قسط اول آمده است تا به او پرداخت کنند. مدیریت خیلی خوب کار می‌کند و به ما خیلی قول‌ها داده‌اند. امیدوارم در ادامه مسابقات ما را حمایت کنند و دوست نداریم سهمیه استان از خوزستان خارج شود.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد جدایی یونس دلفی هم گفت: یونس دلفی بازیکن خوبی است و ما به او نیاز داشتیم، اما مدیریت نظرش این بود که به خاطر پیشرفتش از تیم برود و فکر می‌کنم خوب بود. قرارداد او ۳ ماه دیگر تمام می‌شد، اما با انتقال او به باشگاه شارلوا، قرار است باشگاه بلژیکی مبلغی بابت او به ما پرداخت کند. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی از تیم نرفتند.

بوستانی در پایان گفت: ما جوانانی داریم که می‌توانند جای دلفی را پر کنند. بازیکنان می‌توانستند از تیم بروند، اما ماندند و از آن‌ها تشکر می‌کنم. نامداری و شریفی بازیکنان هستند که می‌توانند جایگزین دلفی شوند. در بازی فردا دو بازیکن به نام‌های شاه‌مکوند و کریمی را به خاطر محرومیت نداریم و نمی‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم. درباره اضافه شدن قنبری به کادرفنی هم باید بگویم او اهل خوزستان است و می‌تواند کمک زیادی به ما کند. همچنین از وجود محمد علوی در تیم بهره می‌بریم که سال گذشته کارنامه بسیار خوبی با تیم اروند خرمشهر داشته است و این تیم را از لیگ ۲ به لیگ یک آورده است. متاسفم برای مسئولینی که با علوی خوب برخورد نکردند.


بیشتر بخوانید:

برانکو: بازیکنان جدید نمی‌توانند سریع با تیم هماهنگ شوند/ به دنباله بهانه نیستم

تمام خرید‌های نقل و انتقالاتی تیم‌های لیگ برتر فوتبال

زمان بازگشت ملی پوشان تراکتورسازی به تمرینات مشخص شد

برنامه هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران


انتهای پیام/

اظهارات بوستانی درباره استقلال خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار