جانشین پلیسراه شمال استان کرمان گفت: تمامی محور‌های استان باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.

علی رضایی جانشین پلیس راه استان کرمان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  با بیان این مطلب که اکنون در مسیر تونل سیرچ برف و در مسیر بم کرمان بارش خفیف برف گزارش شده است، گفت: اکنون همه محور‌های مواصلاتی استان باز می‌باشد و در کلیه جاده‌ها جریان ترافیکی برقرار است.

سرهنگ رضایی بیان داشت:طی بارندگی‌های اخیر هیچگونه آسیبی و خسارتی به جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی نداشتیم.

احسان عراقی زاده معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شمال استان نیز با اشاره به بارندگی شدید از صبح دیروز در محو‌های استان گفت: نیرو‌های راهداری و حمل و نقل به طور کامل در محور‌ها حضور داشتند و اکنون با تلاش راهداران تمامی محور‌ها باز است و تردد برقرار شده است.

عراقی زاده با اشاره به اینکه امروز در محور‌های بم و سیرجان بارندگی داشتیم و همچنان هم ادامه دارد افزود: ۵ هزار تن نمک برای بازگشایی محور‌های مواصلاتی و برف گیر طی ۲۴ ساعت گذشته استفاده شده است.

وی افزود: در محور‌های سنگ صیاد بردسیر و کفنوئیه بافت بیشترین حجم عملیات و بارندگی و بارش برف را داشتیم که با تلاش راهداران این محور‌ها بسته نشد و تردد روان بود.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شمال استان گفت: اکنون با توجه به ریزش برف در برخی محور‌ها مثل سیرچ و بم بازهم رانندگان جوانب احتیاط را رعایت نمایند.
انتهای پیام/ی

بارش برف در محور سیرچ و بم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار