همزمان با ایام دهه مبارک فجر، فاز نخست مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی خراسان شمالی به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی در آئین افتتاح مرکزدرمان ناباروری جهاددانشگاهی خراسان شمالی گفت: راه اندازی کامل پروژه مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی را حمایت خواهیم کرد.

وی با بیان این که حوزه بهداشت و درمان خراسان شمالی نیازمند توسعه کمی و کیفی است که راه اندازی مرکز درمان ناباروری یکی از این نیاز‌ها بود ، افزود: ملاک عمل، نیروی تخصصی مجرب و تجیهزات است که وظیفه ما حمایت برای تامین آنهاست.

شجاعی با اشاره به اینکه مرکز درمان ناباروری با همکاری جهاددانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی در استان راه اندازی شده است، گفت: یک جلسه تخصصی برگزار و نیازمندی‌های پروژه را احصاء خواهیم کرد.

وی گفت: علاوه بر فاز نخست مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی ، از طرح انجمن یاوران وقف سلامت نیز با همکاری این نهاد و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان رونمایی شد.

رضا شاهین فر، رئیس جهاد دانشگاهی خراسان شمالی نیز در این آئین گفت: این مرکز نخستین مرکز درمان ناباروری استان و در قالب مجتمع سلامت خانواده است که فاز اول آن شامل ارائه خدمات IUI، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و در مساحت ۹۵۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه تاکنون معادل سه میلیارد تومان برای ساختمان و تامین تجهیزات این مرکز تامین شده است ، افزود: برای راه اندازی فاز دوم که در آن خدمات IVF ارائه خواهد شد ۶ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

رئیس جهاددانشگاهی خراسان شمالی افزود: تکمیل تجهیزات این مرکز و ارائه خدمات درمانی هزینه بالایی دارد که امیدواریم با حمایت‌های استانی و مشارکت خیرین بتوانیم با راه اندازی فاز دوم خدمات را به طور کامل ارائه دهیم.

انتهای پیام / ب 

فاز نخست مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی خراسان شمالی به بهره برداری رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.