رئیس کل دادگستری استان همدان از عفو بزرگ زندانیان کشور به مناسبت چهل سالگی انقلاب از سوی قوه قضائیه خبر داد.

عفو بزرگ زندانیان کشور به زودیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حیدری، رئیس کل دادگستری استان همدان در مراسم جشن ۴۰ سالگی انقلاب در جمع قضات محاکم، انقلاب و دادسرا‌های همدان بیان کرد: رئیس قوه قضائیه خبر این عفو بزرگ را چهارم بهمن و در جمع روسای دادگستری استان‌های کل کشور داد و از استان‌ها خواست اطلاعات زندانیان استان‌های خود را به قوه قضائیه ارسال کنند.

وی همچنین گفت: به جز برخی از زندانیان جرائم خاص، بیشتر زندانیان جرائم خرد و ریز کشور آزاد خواهند شد.

رئیس کل دادگستری استان همدان با اشاره به اینکه مردم خود انقلاب را به بار آوردند و خودشان هم پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی هستند، گفت: مردم در ۴۰ سال گذشته ثابت کردند که همواره با وجود همه سختی‌های و تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی حامی سرسخت انقلاب و نظام اسلامی بوده و هستند.

 حیدری به توطئه‌های دشمنان در برهه‌های خاص و حساس انقلاب اشاره کرد و گفت: مردم انقلابی و وفادار به نظام اسلامی همواره در ۴۰ سال گذشته با حضور در صحنه‌های مختلف، جواب این توطئه‌ها را دادند.

وی تاکید کرد: دشمن در شرایط فعلی نسل جوان را برای رویارویی با انقلاب از طریق فضای مجازی تحریک به آشوب و اغتشاش می‌کند و در این زمینه همه امکانات خود را به میدان آورده است.

رئیس کل دادگستری استان همدان با اشاره به ضرورت حمایت قاطع دستگاه قضائی از آمران به معروف و ناهیان از منکر گفت: دشمن به دنبال تضعیف جایگاه آمران به معروف از منظر و نگاه مردم است و قضات باید از امران به معروف حمایت کنند تا جوانان انقلابی و حزب اللهی مایوس نشوند.

انتهای پیام/ب

آزادی زندانیان جرائم خرد و ریز در همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.