مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از آزادی 4 زندانی جرائم غیرعمد در استان خبر داد.

4 زندانی جرائم غیرعمد در همدان آزاد شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ یدالله روحانی‌منش، مدیرعامل ستاد دیه استان همدان به  آزادی 4 زندانی جرائم غیرعمد در همدان اشاره کرد وافزود:همه این افراد آزاد شده مربوط به بخش مالی بودند.

وی خاطر نشان کرد: امسال با همکاری و تعامل این بخش، میزان کمک‌های مردمی و تعداد مراجعات مردم به ستاد دیه برای آزاد سازی زندانیان افزایش یافت.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان ادامه داد: کل بدهی زندانیان مبلغ 416 میلیون ریال بود که 284میلیون ریال توسط کمک خیرین ستاد دیه پرداخت شد، افزود: مبلغ 132 میلیون ریال حاصل گذشت رضایتمندانه شکات است.

روحانی منش با بیان اینکه هنوز با توجه به کمک‌های مالی صورت گرفته از طرف خیرین بیش از 280 نفر در زندان به سر می‌برند، عنوان کرد: امید است بتوانیم هر چه زودتر شرایطی را فراهم کنیم تا این افراد به آغوش خانواده‌های خود باز گردند.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های ستاد دیه فراهم کردن آزادی افراد آبرومند به ویژه زنان، افراد مسن و کم سن و سال است، خاطرنشان کرد: همه ساله در طول سال و به ویژه ماه مبارک رمضان با برگزاری جشن گلریزان و کمک‌های مالی خیرین زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم می‌شود.

انتهای پیام/ب

آزادی 4 زندانی جرائم غیر عمد در همدان

 

برچسب ها: جرائم غیر عمد ، خیرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.