مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی از برنامه ریزی برای ۴۷۶ عنوان برنامه توسط کمیته بانوان و خانواده ستاد دهه فجر این استان خبرداد.

۴۷۶ عنوان برنامه در دستورکار کمیته بانوان و خانواده ستاد دهه فجر استان مرکزیزهرا فرجی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی درحاشیه نشست هم اندیشی بانوان شهرستان فراهان  در  گفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: در کمیته بانوان و خانواده ستاد دهه فجر استان مرکزی ۴۷۶ عنوان برنامه و فعالیت در قالب ۱۶ محور برنامه ریزی شده که توسط دستگاه‌های اجرایی و سمن‌ها در همه نقاط شهری و روستایی استان درحوزه بانوان و خاناوده اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

فرجی با اشاره به اینکه باید به حضور زنان به هر دومقوله خانواده و اجتماع  توجه شود افزود: باید با داشتن برنامه‌ای متعادل به هر دو جایگاه زنان باهم توجه شود.

وی بر رفع موانع و مشکلات حوزه بانوان تاکید و اضافه کرد: هر دو نقش زنان در جامعه مهم و موثر است

نشست هم اندیشی بانوان شهرستان فراهان همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر، با حضور سجادی فرماندار و فرجی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی تشکیل شد.

تجهیز و مناسب سازی پارک بانوان، برنامه ریزی در حوزه ورزش بانوان و پیگیری تاسیس مدرسه بزرگسالان بانوان در شهر خنجین از مهمترین مسائل مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام / ج

برنامه ریزی برای ۴۷۶ عنوان برنامه توسط کمیته بانوان و خانواده ستاد دهه فجر استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.