معاون صدا و سیمای استان مرکزی از پوشش کامل سامانه دیجیتال این استان در دهه فجر خبرداد.

پوشش کامل سامانه دیجیتال استان مرکزی با بهره برداری از طرح‌های دهه فجرحسن نجمی معاون فنی صدا و سیمای استان مرکزی  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: با بهره برداری از طرح‌های دهه فجر شبکه آفتاب در ۱۷ بهمن، پوشش کامل سامانه دیجیتال استان مرکزی کامل می‌شود.

نجمی افزود: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به لطف حق در طی مراسمی با حضور مسئولین ملی و استانی ۶۰ پروژه فنی با صرف اعتبار ۴۰ میلیارد ریال که توسط صدا و سیما استان مرکزی در سال جاری به بهره برداری رسیدند به طور رسمی افتتاح خواهند شد.

وی اضافه کرد: از مهم‌ترین این پروژه‌ها ۳۷ ایستگاه دیجیتال بوده که تکمیل پوشش سامانه دیجیتال استان را رقم زده و همزمان در ۱۰ شهرستان ایستگاه‌های مختلف روستایی به بهره برداری می‌رسند.

معاون فنی صدا و سیمای استان مرکزی ادامه داد: با این پروژه‌هایی که افتتاح خواهند شد ۱۸ شبکه تلویزیونی و ۲۱ شبکه رادیویی به صورت دیجیتال با ۹۹/۹ پوشش جمعیتی استان به طور رسمی به بهره برداری میرسد.

وی بیان کرد: با اجرای این طرح‌ها در مناطق بالای ۲۰ خانوار استان مرکزی پوشش دیجیتال ۱۰۰ درصد پوشش داده شده و اگر بخواهیم طبق آمار‌های رسمی اعلام بکنیم پوشش کامل شده است.

انتهای پیام / ج

۱۷ بهمن بهره برداری از طرح‌های دهه فجر صدا و سیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.