با حضور استاندار مرکزی چندین طرح در شهرستان اراک به بهره برداری رسید.

افتتاح چندین طرح در اراک با حضور استاندار مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، چندین طرح در شهرستان اراک با حضور آقازاده استاندار و جمعی از مسئولان استان مرکزی در چهارمین روز دهه فجر ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران به بهره برداری می‌رسد.

با حضور سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی استاندار، معاونین استاندار، فرماندار اراک و مسئولین شهر داودآباد طرح ساماندهی گلزار شهدای شهر داودآباد به وسعت ۴۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۰۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و طرح آبرسانی به این شهر با صرف اعتبار ۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

عملیات اجرایی و افتتاح ۱۳ پروژه شاخص توزیع برق استان مرکزی با اعتبار بالغ بر ۸۵۴ میلیارد ریال اعتبار، طرح شبکه جمع آوری فاضلاب بافت مرکزی اراک با اجرای خط انتقال ۲ و ۲ دهم کیلومتر و صرف هزینه‌ای ۱۹۹ میلیارد ریال به بهره برداری رسید

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در بدو ورود به شهر داودآباد سید در گلزار مطهر شهدا به مقام آنان ادای احترام و با خانواده معظم شهیدان احمد و محمود داودآبادی دیدار و از صبر و استقامت خانواده معظم شهدا قدردانی کرد.

آقازاده افزود: خانواده‌های شهدا افتخار نظام هستند وخون شهدا عامل اصلی پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی در طول ۴ دهه است.

وی در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های فاضلاب منطقه ۲ اراک هم گفت: امید است در کوتاه مدت پوشش کامل شبکه فاضلاب در اراک را جشن بگیریم.

استاندار مرکزی با بیان اینکه در چهار دهه اخیر بیش از همه تاریخ از منابع زیرزمینی استفاده شده است ادامه داد: وضعیت سد‌های استان مرکزی مطلوب است و امسال از نظر کشاورزی و آبرسانی سالی خرم‌تر را تجربه خواهیم کرد.

انتهای پیام / ج

افتتاح پروژه‌های شهرستان اراک در چهارمین روز از دهه مبارک فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
من پیشنهاد میکنم طرح ۵۸ متری شهرداری اراک ( بزرگراه امیرکبیر )لغو شود و برای کاهش ترافیک در بافت مرکزی شهر اراک بین خیابان دوازده متری ملک و میدان ولی عصر یک زیرگذر احداث شود