سرپرست فرمانداری حمیدیه بر تدوین برنامه مدون برای رفع مشکلات تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین هاشمی، سرپرست فرمانداری حمیدیه در جلسه بررسی مشکلات بخش گمبوعه در زمینه‌های مختلف از جمله اشتغال، کشاورزی، عمرانی و بازنگری طرح هادی روستایی که با حضور بخشدار، دهیاران واعضای شورای اسلامی روستا‌های گمبوعه در این بخش برگزار گردید، ضمن تبریک دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به شهرستان حمیدیه و جدید التاسیس بودن آن اشاره کرد و گفت: رفع مشکلات موجود مستلزم برنامه مدون است.

وی بیان داشت: مجموعه دهیاران و اعضای شورای روستا‌ها بعنوان عامل موثر باید در کنار مسئولان اجرایی باشند و با برنامه مدون در راستای رفع مشکلات گام بردارند.

هاشمی افزود: مجموعه دهیاران و اعضای شورای روستا‌ها بعنوان عامل مؤثر باید در کنار مسئولان اجرایی شهرستان در راستای رفع مشکلات گام بردارند.

فرماندار حمیدیه در ادامه استفاده از ظرفیت‌های موجود جهت رفع مشکلات اشتغالزایی را بسیار مهم برشمردند و قول مساعد از پیگیری مسائل مطروحه بویژه آب شرب در این بخش دادند.

نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه بر هرچه باشکوه تر برگزار کردن راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید نمود و خواستار حضور مردم بخش مذکور در این مراسم شد.

در پایان این جلسه حاضرین علاوه بر کاشت چند نهال در پارک گمبوعه اقدام به پاکسازی محل مذکور شدند.

انتهای پیام/گ

لزوم همکاری دستگاه‌ها برای رفع مشکلات

برچسب ها: فرماندار ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.