مدیرعامل سازمان قطار شهری اهواز گفت: برای رسیدگی به مطالبات کارگران این سازمان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین زاده، مدیرعامل سازمان قطار شهری اهواز گفت: پیگیر رفع مشکلات کارگران هستیم و که پس از رایزنی‌ها، مقرر شد تا پایان بهمن ماه، برابر با دو حقوق از مطالبات معوقه‌ی شما پرداخت شود.

شاهین زاده عنوان کرد: در ۱۰ روز گذشته نیز ۲ و نیم حقوق کارگران پرداخت شده بود و ما برآنیم تا پس از روشن شدن وضعیت حساب‌ها و باقی مانده‌ی موجودی، مطالبات دیگر را نیز ساماندهی کنیم و قطعا افزون بر ۴ ماه ذکر شده، پرداختی‌های مناسب دیگری به کارگران خواهیم داشت.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اهواز گفت: نزد کارفرما هیچگونه نقدینگی وجود ندارد و همگی به صورت اسناد خزانه است و بایستی از سوی پیمانکار پرداخت شود، و با توجه به شرایط پیش آمده و بنا به مصوبه‌ی شورای تامین و با نظارت این شورا، فقط در بخش دستمزد و حقوق امکان پرداخت وجود دارد؛ و ما بر نحوه‌ی پرداخت و جزییات آن نظارت دارم.

وی افزود: به واحد حقوقی سازمان دستور داده ایم در راستای راهنمایی و همراهی در موضوعات حقوقی مرتبط با مطالبات تمام وقت در کنار کارگران  باشند و مدیرعامل شرکت کیسون به همراه هیات مدیره مکلف به حضور در کارگاه و در جمع کارگران شده اند.

شاهین زاده در پایان گفت: جلسه‌ی مشترک کارگران با مدیرعامل و هیات مدیره شرکت کیسون می‌تواند برای رفع این مشکل گره گشا باشد و سعی من نیز بر این است که کارگران به مطالبات خود برسند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهم بود.

گفتنی است؛ در روز‌های گذشته، اعتراضات کارگران شرکت کیسون (شاغل در پروژه‌ی خط یک مترو اهواز) برای دریافت مطالبات معوقه‌ی خود، در صدر اخبار قرار گرفت.

مطالبات به حقی که به دلیل پرداخت نشدن در سال‌های گذشته توسط شرکت پیمانکار، کاسه‌ی صبر کارگران را لبریز کرد و آنان را به ادامه‌ی اعتراض‌ها در محل استقرار کارفرما (سازمان قطار شهری اهواز) وا داشت. تا آنجا که روز دوشنبه ۱ بهمن ماه ۱۳۹۷ مدیرعامل این سازمان از کارگران دعوت کرد تا در محیطی آرام به بیان دغدغه‌های خود بپردازند.

کارگران نیز با حضور در سازمان قطار شهری اهواز، بی واسطه، دغدغه‌ها، گلایه‌ها و مشکلاتشان را در ارتباط با پیمانکار پروژه (شرکت کیسون) بیان کردند.

انتهای پیام/م

تلاش برای حل مشکلات کارگران قطار شهری

 

برچسب ها: شهرداری ، مترو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.