استاندار خوزستان با حضور در منطقه سیل زده آلبوعفری شمالی دستورات لازم برای تکمیل ترمیم سیل بند و پیگری حوادث ناشی از سیل را صادر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در حاشیه بازدید از منطقه سیل زده آلبوعفری شمالی گفت: در سیل اخیر به زیر ساخت ها به ویژه آب، برق، گاز ، راه و پل ها خسارات زیادی وارد شد و خوشبختانه در این حادثه خسارت جانی نداشتیم.

وی اظهار کرد: با حضور به موقع مدیران استانی و شهرستانی در ساعات اولیه وقوع سیل در این شهرستان و تلاش‌ های مستمری که صورت گرفت امیدواریم بتوانیم خطرات ناشی از سیل را به حداقل برسانیم.

شریعتی با تاکید بر لزوم اتخاذ تدابیر لازم در جهت کاهش خسارات احتمالی در مواقع بروز بحران از سوی دستگاه‌های ذیربط، از ادارات استانی و شهرستان دشت آزادگان خواست با بسیج تمامی امکانات و تجهیزات خود، آمادگی خود را جهت مقابله با بروز هر گونه بحران حفظ کنند‌.

غلامعباس هزاریان، فرماندار دشت آزادگان در این بازدید با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته بیان داشت: تمامی دستگاه های شهرستان اعم از امدادی و خدماتی در آماده باش کامل و آماده رفع مشکلات هستند.

وی تصریح کرد: در این چند روز سعی کردیم از تمامی امکانات و نیروهای اداری؛ راهداری و امدادی شهرستان و همچنین امکاناتی که از طریق ستاد مدیریت بحران به این منطقه ارسال شده بیشترین استفاده را بکنیم.

هزاریان اظهار امیدواری کرد با توجه به مراحل آخر ترمیم سیل بند روستای آلبوعفری شمالی بتوانیم خسارت های پیش آمده برای مردم این منطقه را ارزیابی و برای جبران خسارت به دستگاه های ذیربط ارسال نمائیم.

انتهای پیام/گ

بازدید از مناطق سیل زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.