آیین کلنگ زنی مجتمع توانبخشی دالاهو با مشارکت خیرین و اعتبار اولیه بالغ بر ۴ میلیارد ریال برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،آیین کلنگ زنی مجتمع توانبخشی دالاهو با مشارکت خیرین و اعتبار اولیه بالغ بر ۴ میلیارد ریال امروز با حضور معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان، فرماندار و مسئولان شهرستان دالاهو برگزار شد.

 ماندانا مالمیر معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان کرمانشاه اولویت سازمان بهزیستی را ارائه خدمات در دسترس برای جامعه عدف عنوان کرد و احداث این مجتمع را قدمی در جهت خدمت رسانی هر چه بیشتر به معلولان و نیازمندان دانست.

وی با اشاره به بحث بازسازی زلزله، گفت: ۱۳۹ واحد از منازل مسکونی مددجویان شهرستان دالاهو تخریب شده که بیش از پنجاه درصد آن بازسازی شده و تاکنون ۴ میلیارد و پانصد میلیون ریال به این مهم اختصاص یافته است.

این مقام مسئول بیان داشت: پس از زلزله با کمک خیران ۸ مجموعه خدماتی در حال ساخت است که از جمله آن می‌توان به ساخت ۴ مهدکودک شهری و روستای با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال و ساخت سه مجتمع توانبخشی در مناطق محروم استان از جمله ازگله، چم زرشک و ریجاب با اعتبار ۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال همچنین ساخت بزرگترین مجتمع توانبخشی غرب کشور در شهرستان سرپل ذهاب با اعتبار بیست و هشت میلیارد ریال اشاره کرد.

به گفته مالمیر، شماره حساب مشارکت مردمی بهزیستی استان کرمانشاه برای واریز کمک‌های نقدی مردم و خیرین (۲۳۴۵۳۶۳۸۰۰ نزد بانک ملت) وشماره موبایل پیمنت مشارکت‌های مردمی نیز
*۷۳۳*۴*۱۴۰۰۰۰۷#
آماده دریافت کمک‌های مردمی است .

 

 

انتهای پیام/د

اعتبار اولیه بالغ بر ۴ میلیارد ریال برای افتتاح مجمع توانبخشی دالاهو

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.