رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه از اختصاص ۲۵ میلیارد تومان برای تجهیز زیرساخت‌های مسیر عتبات عالیات در این استان خبر داد.

تجهیز زیرساخت‌ مسیرهای عتبات عالیاتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا  رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با بیان اینکه در قانون بودجه سال ۹۷ تنها برای ساخت و تجهیز زیرساخت‌های استان ایلام در اربعین اعتبار لحاظ شده بود، اظهار داشت: با رایزنی نمایندگان استان، در بودجه امسال کرمانشاه نیز اعتباری به میزان ۲۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: از محل بودجه تخصیص یافته بخشی از زیرساخت‌های مسیر عتبات عالیات در محور‌های استان بازسازی و تجهیز خواهد شد.

رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: نمایندگان استان کرمانشاه در تلاش هستند تا نسبت به بازگشایی مرز خسروی برای اعزام زائران به عتبات عالیات به ویژه در ایام اربعین اقدام شود.

وی تصریح کرد: چندی پیش نیز اعضای کمیسیون امنیت ملی با سفر به استان و بازدید از مرز خسروی و سفر به عراق، ظرفیت‌های مرز را بررسی کردند و به این نتیجه رسیدند که امنیت خوبی بر این مرز حاکم است و ظرفیت لازم برای بازگشایی مرز خسروی در ایام اربعین وجود دارد.

حجت الاسلام حسینی کیا بیان کرد: همچنین در قانون بودجه سال ۹۸ از محل هدفمندی یارانه‌ها، ۸۴۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت مستمری به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در نظر گرفته شده  که مستمری مددجویان ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.

وی عنوان کرد: در بودجه سال آینده، وام ازدواج از ۱۵ میلیون تومان به ۳۰ میلیون تومان به هر یک از زوجین اختصاص خواهد یافت و به منظور رفع مشکل ضمانت نیز می‌توان از کارت یارانه استفاده کرد.

رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه درباره استمهال وام‌های بانکی افزود: در صورتی که افراد بدهکار بانکی به صورت یکجا نسبت به پرداخت وام‌های زیر صد میلیون تومان اقدام کنند، جرائم و سودها بخشیده خواهد شد و برای وام‌های بالای ۱۰۰ میلیون تومان نیز در صورت پرداخت یکجا،سود مرکب قابل گذشت است.

منبع مهر

انتهای پیام/ز

خبر خوش رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه به بدهکاران بانکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.