زینب محمدخانی به عنوان مدیرکل جدید دامپزشکی لرستان معرفی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،در مراسمی با حضور مسئولان ملی و استانی، «زینب محمدخانی» به عنوان مدیرکل دامپزشکی لرستان معرفی شد.

قاسم رضائیان زاده معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور در این مراسم با اشاره به اینکه غلامرضا توکلی مدیرکل سابق دامپزشکی لرستان در چندسال مسئولیت خود در این سمت، خدمات ارزشمندی داشت، اظهار داشت: ایشان خیلی دوست داشتند در جلسه امروز باشند و تا آخرین لحظه هم قرار بود بیایند، اما ظاهرا بیمار شده اند و نتوانستند در مراسم تودیع و معارفه حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه همچنین مدبر کرم اللهی نیز در یک بازه زمانی کوتاه سرپرستی اداره کل دامپزشکی لرستان را برعهده داشت، تصریح کرد: «زینب محمدخانی» مدیرکل جدید دامپزشکی لرستان از نیرو‌های بومی استان است و ۱۲ سال سابقه کار دارد و اولین مدیرکل دامپزشکی زن کشور است.

معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور با تاکید بر اینکه مسئولیت ایشان بسیار سنگین‌تر خواهد بود، چون اولین زنی هستند که این مسئولیت را در سازمان دامپزشکی می‌گیرند، افزود: امیدواریم مدیرکل جدید دامپزشکی لرستان با ایجاد جو صمیمی و بهره گیری از توانمندی‌های کارکنان دامپزشکی لرستان، خدمات شایسته‌ای داشته باشند.

منبع مهر

انتهای پیام / ا

مدیر کل دامپزشکی لرستان  معرفی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منوچهر میر دریکوند
۱۸:۲۸ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
قطعا مدیر موفقی خواهند بود