احمدی گفت:امسال سومین سال اجرای این طرح است که۳۵هزار دانش آموز از تمامی دوره‌های تحصیلی عضو طرح سفیران سلامت بوده و در حال فراگیری آموزش‌های لازم هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، محمد احمدی رئیس اداره بهداشت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش قم با اشاره به اجرای طرح سفیران سلامت در قم گفت:در مدارس تعدادی دانش آموز به عنوان سفیر سلامت انتخاب می‌شوند که آموزش‌های لازم را در خصوص خود مراقبتی، تغذیه و تحرک بدنی و بهداشت روان و همچنین تمامی موردی که مربوط به خودشان است را توسط مربیان و ضابطین بهداشت ببینند.

رئیس اداره بهداشت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان قم بیان کرد: ۳۵ هزار دانش آموز از تمامی دوره‌های تحصیلی عضو این طرح بوده و در حال فراگیری آموزش‌های لازم هستند.

وی با بیان اینکه امسال سومین سال اجرای این طرح است،اضافه کرد: سال گذشته ۱۵ درصد دانش آموزان استان در این طرح حضور داشتند، اما امسال به ۱۶ درصد رسیده است.

وی عنوان کرد: زمانی که دانش آموزان خود مراقبتی را آموزش دیدند این مهارت‌ها را به دانش آموزان دیگر نیز ارائه می‌دهند و از خانواده خود نیز با رعایت نکات بهداشتی محافظت می‌کنند.

احمدی تصریح کرد: کارگاه آموزشی در زمینه بهداشت برای مربیان بهداشت برگزار شده است تا آموزش‌های لازم را کسب کنند.

انتهای پیام/ح

عضویت ۳۵ هزار دانش آموز قمی در طرح سفیران سلامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۰۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
عالی
آخرین اخبار