رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک از ویزیت و واکسیناسیون رایگان جمعیت دامی این شهرستان در روز ۲۱ بهمن خبر داد.

ویزیت رایگان دام های شهربابک به مناسبت ایام مبارک دهه فجرمجید اسدی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ضمن تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیان داشت: به مناسبت گرامیداشت این ایام، شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک به ارائه خدمات رایگان به دامداران این شهرستان اقدام کرده است.

وی با اشاره به انجام ویزیت رایگان و ارائه خدمات بهداشتی با مشارکت بخش خصوصی در نهمین روز ایام الله دهه مبارک فجر در کلینیک های سطح شهرستان و همچنین شبکه دامپزشکی گفت: کار واکسیناسیون رایگان تب برفکی گوسفندی نیز در دست انجام است .

اسدی ارائه مشاوره های درمانی در راستای فعالیت های دامپروری و پرورش طیور به روستائیان را از دیگر خدمات ارائه شده به روستائیان عنوان کرد و افزود: این اقدامات در راستای رسالت های بهداشتی و پیشگیری از بیماری های دامی انجام می گیرد.

این مقام مسئول بیان داشت: اکیپ درمانی اعزامی به روستاها طی ایام دهه مبارک فجر با مراجعه به روستاها اقدام به ویزیت رایگان دام ها می کنند.

اسدی در پایان از همشهریان عزیز درخواست کرد: با رعایت اصل پیشگیری مقدم بر درمان حتما با اکیپهای سیار دامپزشکی همکاری کرده و دامهای خود را علیه بیماری‌های مختلف دامی واکسینه کنند.

انتهای پیام /س

 

واکسیناسیون رایگان جمعیت دامی شهربابک در روز ۲۱ بهمن

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار