همزمان با سومین روز از ایام الله دهه فجر از ده محصول دانش بنیان پارک علم و فناوری یزد رونمایی شد.

رونمایی از ۱۰ محصول دانش بنیان در یزدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ دکتر دلیری معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری  گفت: برگزاری استارت آپ ها در دانشگاه ها اهمیت زیادی دارد و البته باید این استارت آپ‌ها به شتاب دهنده‌ها و سپس به صنعت وارد شوند.

دلیری افزود: نوآوری فقط تولید یک محصول جدید نیست بلکه یک تغییر در فرایند می‌تواند به یک نوآوری ارزشمند تبدیل شود.

معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد:  راه اندازی سامانه ملی پذیرش ۲۴، رونمایی از تجربیات و مستندات بزرگان استان یزد، استفاده از انفوریک در سیستم آبیاری زمین‌های کشاورزی که فاقد خطرات ناشی از سوختگی و خورندگی است، راه اندازی نرم افزار پویان سیستم و... از جمله‌ی این محصولات بود.

وی اضافه کرد: یکی از محصولات دانش بنیان که امروز از آن رونمایی شد سامانه ملی پذیرش ۲۴ است که این سامانه جهت مدیریت مراکز درمانی و نوبت دهی حضوری و الکترونیک با فرایند ساده، سریع و مستقل از مکان مورد استفاده قرار می گیرد.

معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اظهار داشت: تلاش نوآوران برای انجام مراحل بازاریابی و فروش آفتی در روند نوآوری است چراکه این مرحله می بایست توسط مشاوران بازاریابی و یا توسط شرکت های تجاری مجرب صورت پذیرد.

دلیری همچنین آمادگی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را برای تقویت شرکت‌های دانش بنیان به صورت‌های مختلف تا ورود محصولات آنان به بازار مصرف را اعلام کرد.

انتهای پیام/ غ

از ۱۰ محصول دانش بنیان پارک علم و فناوری یزد رونمایی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.