لطفی وحدت و انسجام را ضرورت امروز دانست و گفت: اگر در کشور در کنار یکدیگر باشیم،حماسه رخ می‌دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، نصرت‌الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه فجر استان قم در سالن جلسات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دشمنان به دنبال این بودند که مردم ایران مراسم بزرگداشت چهل سالگی انقلاب را نبینند، بزرگداشت این مناسبت نوعی جهاد همچون دفاع مقدس است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید به بیان دستاورد‌های انقلاب بپردازیم و به شبهات مطرح شده توسط دشمنان پاسخ بدهیم.

وی افزود: دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در مردم نسبت به نظام اسلامی است، اما دشمن نمی‌داند که نمی‌تواند نظام متکی به مردم را شکست دهد، مردم ایران در طول ۴۰ سال گذشته همیشه در صحنه بودند.

لطفی وحدت و انسجام را ضرورت امروز دانست و گفت: اگر در کشور در کنار یکدیگر باشیم، حماسه رخ می‌دهد، امام خمینی (ره) فرمودند که انقلاب اسلامی سرآغاز حکومت الله و برافراشته شدن پرچم حکومت اسلامی است، باید پرچم‌های جمهوری اسلامی در مناسبت‌هایی همچون دهه فجر در مراکز مختلف استان قم همچون بانک‌ها نصب شود، اکنون فضای قم، فضای دهه فجر نیست و باید این خلاء از بین برود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم بیان کرد: یک سیستم صوتی ثابت با تمام تجهیزات برای مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن تجهیز شده است تا هیچ مشکلی در این زمینه نداشته باشیم.

لطفی بزرگداشت دهه فجر را دارای منافات با ایام فاطمیه ندانست وبیان کرد: بزرگداشت دهه فجر جشن و پایکوبی نیست و حرمت ایام فاطمیه در این دهه رعایت می‌شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: این شورا یک نهاد حاکمیتی است و اولویت آن برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور حداکثری است، دشمنان از جمعیت زیاد این راهپیمایی در هراس است. عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن و دعوت سخنرانان برای این راهپیمایی به گونه‌ای است که راهپیمایی به یک جناح سیاسی منحصر نشود.

وی افزود: فعالیت ستاد دهه فجر استان قم با پایان دهه فجر به پایان نمی‌رسد و پس از آن هم برای بصیرت افزایی و تبیین حقیقت به مردم ادامه دارد.

لطفی دعوت سخنرانان راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر‌های مختلف را فراگیر دانست و عنوان کرد: این راهپیمایی در شهر قم ساعت ۱۰ صبح روز ۲۲ بهمن از میدان آستانه آغاز می‌شود و مردم در ادامه وارد خیابان اراک خواهند شد.

وی یادآورشد: صدا و سیمای در دهه فجر، آنتن را به صورت رایگان برای دستگاه‌های اجرایی فراهم کرده است و این دستگاه‌ها باید از این فرصت برای بیان عملکرد دستگاه‌های خود پس از پیروزی انقلاب اسلامی استفاده کنند.

انتهای پیام/ح

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور حداکثری ملت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار