معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت:جلسات سخنرانی ویژه بانوان با محوریت تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه در حرم مطهر برگزار می‌شود.

اجرای برنامه‌های دهه فجر و ایام فاطمیه ویژه بانوان در حرم رضویبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در جمع خبرنگاران در حرم مطهر رضوی گفت: انقلاب اسلامی ایران درحالی وارد چهل سالگی خود می‌شود که با وجود توطئه‌ها و کارشکنی‌های دشمنان اسلام، مسیر پرافتخار خود را در تمامی عرصه‌ها با صلابت طی کرده و باید دستاورد‌های آن به جهانیان و نسل‌های آینده معرفی شود.

وی با بیان این که تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی با هدف‌گذاری صحیح و تاکید بر وحدت همه جانبه در جامعه ضروری است، افزود: در این راستا به مناسبت ایام الله دهه فجر و شهادت صدیقه طاهره (س) برنامه‌های متعدد فرهنگی با محوریت تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و تشریح خطبه فدکیه تدارک دیده شده که هر روز قبل از نماز ظهر و قبل از نماز مغرب ویژه بانوان در رواق حضرت زهرا (س) و حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به ارایه برنامه‌های فرهنگی متعدد در رواق حضرت زهرا (س) برای عموم زائران، گفت: در این رواق بانوان، مجری و طراح برنامه‌ها هستند و سعی شده در دهه فجر فاطمی این رواق کانون جامعی برای ارائه خدمات فرهنگی به بانوان باشد.

وی تصریح کرد: برنامه‌های عزاداری به مناسبت دهه فاطمیه نیز از روز سه‌شنبه ویژه بانوان تدارک دیده شده و در حال حاضر نیز بعد از برنامه سخنرانی مراسم روضه‌خوانی در این رواق برپا است.

حسینی گفت: حلقه‌های مشاوره گروهی، تدبر در قرآن، سخنرانی، بیان احکام، کارگاه‌های مشاوره، تصحیح قرائت نماز و قرآن از برنامه‌های دیگر تدارک دیده شده ویژه بانوان در هفته جاری به شمار می‌رود.

وی افزود: سعی شده در کنار برنامه‌های محوری، جلسات جوانه‌های معرفت ویژه کودکان نیز تشکیل شود تا والدین به آسودگی از برنامه‌های حرم بهره‌مند شوند، لذا طبق درخواست‌هایی که بانوان داشته‌اند سلسله جلسات بیان احکام قبل از اجرای هر نوبت سخنرانی به مدت ۲۰ دقیقه توسط کارشناسان پاسخگویی به سوالات شرعی خواهران برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام// ه.ز
 

تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حرم مطهر رضوی

برچسب ها: دهه فجر ، ائمه اطهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.