فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: طرح‌های سپاه استان مرکزی از محله‌های کم برخورد آغاز شده است.

طرح‌های سپاه از محله‌های کم برخورد آغاز شده استسردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،با اشاره به آغاز ۹۸۰ طرح عمرانی و محرومیت زدایی در این استان گفت: عملیات اجرایی طرح‌های سپاه را از محله‌های کم برخوردار شروع کردیم و مسئولان امر هم قول همکاری داده و از نظر تامین بودجه ریالی مشکلی نخواهیم داشت.

سردار کریمی با بیان اینکه این ۹۸۰ طرح جزئی از ۴۰ هزار طرح سپاه است که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران آغاز شده اند، افزود: این طرح ها بنابر نیازمندی‌هایی که از سطح استان مرکزی رصد شده در بخش‌های آب، اشتغال و پل سازی است که یکی پس از دیگری عملیاتی می‌شود.

وی اضافه کرد: با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط در تامین اعتبار مشکلی نداریم و قرار شد در کنار مسئولان از توان و کمک خود مردم هم استفاده بهینه شود و از طرف دیگر بحث اردوی جهادی را داریم که بخش عمده نیروی کار این پروژه است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: این طرح‌ها با رمز یا زهرا سلام الله (علیها) آغاز شد و پیش بینی شده ۹۸۰ طرح متعلق به استان مرکز حداکثر ظرف مدت ۶ ماه به نتیجه برسد.

طرح‌های عمرانی و محرومیت زدایی سپاه روح الله استان مرکزی دیروز به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به صورت ویدیو کنفرانس به دستور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز شد.

انتهای پیام / ج

سخنان فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی درباره طرح‌های دهه فجری سپاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.