نماینده، ولی فقیه در سازمان هلال احمر کشور در سفر به استان مرکزی از کمک به محرومان و نیازمندان در دهه فجر خبرداد.

آیت الله معزی نماینده  ولی فقیه در سازمان هلال احمر کشور در حاشیه افتتاح کانون قرآنی غنچه‌های هلال احمر در شهرستان محلات   در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  گفت: وی با آشاره به پیش روی بودن ایام الله دهه فجر و برنامه‌های سازمان هلال احمر در این رابطه گفت: برنامه‌های کمک به محرومان و نیازمندان در این دهه انجام خواهد شد که در بسته‌های زیبایی در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

آیت الله معزی با اشاره به فعالیت‌های سازمان هلال احمر در سراسر کشور گفت: هلال احمر در سراسر کشور فعالیت‌های گوناگونی دارد به خصوص در زمینه حوادث و سوانح که به کمک مردم می‌شتابد.

وی اضافه کرد: در جریان زلزله کرمانشاه نمونه این فعالیت‌ها را دیدیم که از همه استان‌ها به کمک رفتند و استان مرکزی هم به کمک ارزنده‌ای در این حادثه انجام داد.

استان مرکزی درمسیر اصلی ارتباطی کشور و جایگاه پر اهمیتی دارد

نماینده، ولی فقیه در سازمان هلال احمر کشور با اشاره به موقعیت جغرافیای و صنعتی استان مرکزی ادامه داد: استان مرکزی به دلیل قرار گرفتن درمسیر اصلی ارتباطی کشور جایگاه پر اهمیتی دارد و، چون راه ترانزیت کشور از این استان عبور می‌کند و احتمال وقوع حوادث زیاد است هلال احمر هم در این موارد به کمک می‌شتابد.

وی بیان کرد: علاوه براین استان مرکزی استان صنعتی هم هست و هلال احمر در کنار صنعتگران و خدمت گزاران مردم فعالیت هایش را انجام می‌دهد.

 

آیت الله معزی با اشاره به افتتاح کانون قرآنی غنچه‌های هلال احمرمحلات گفت: دراین کانون قرآنی اهداف و فعالیت‌های هلال احمر را تا آن جایی که میشد با زبان کودکانه به بچه‌های می‌اموزند
و کودکان با کاردستی‌ها نشان می‌دهند که هلال احمر در زمینه بروز حوادث چگونه عمل می‌کند.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.