مدیرکل درآمد‌های عمومی شهرداری مشهد گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه جدید، خدمات پرداخت عوارض کسب و پیشه، نوسازی و خودرو در دفاتر پستی صورت می گیرد.

خدمات پرداخت عوارض کسب و پیشه، نوسازی و خودرو در دفاتر پستی صورت میگیرد به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  محمود برهانی مدیرکل درآمد‌های عمومی شهرداری مشهد گفت: شهروندان می‌توانند از این پس با مراجعه به دفاتر منتخب پیشخوان دولت و دفاتر پست دولتی از ارائه خدمات عوارض کسب و پیشه، نوسازی و خودرو بهره‌مند شوند.

وی افزود: انعقاد این تفاهم‌نامه امکان جدیدی است که شرایط پرداخت برای شهروندان و افزایش وصول درآمد‌های شهرداری را تسهیل می کند، از این رو شهروندان می‌توانند با مراجعه به دفاتر منتخب پیشخوان دولت و دفاتر پست دولتی با اخذ فیش چاپی، عوارض مرتبط با کسب و پیشه، نوسازی و خودرو را پرداخت نمایند.

مدیرکل درآمد‌های عمومی شهرداری مشهد  تصریح کرد: در راستای کاهش زمان و صرفه جویی در هزینه‌ها، شهرداری مشهد سامانه پرداخت عوارض شهرداری را به آدرس اینترنتی www.avarez.mashhad.ir ایجاد کرده است که مودیان از طریق این سامانه می‌توانند برای جلوگیری از تعلیق جرایم دیرکرد عوارض مربوطه را پرداخت و از خدماتی مانند اطلاعات سوابق پرداختی، میزان بدهی و پرداخت عوارض بهره‌مند شوند. این در حالی است که در سال جاری توزیع حجمی قبوض نوسازی و کسب و پیشه صورت نمی‌پذیرد.

انتهای پیام//ز.م

روش جدید پرداخت عوارض کسب و پیشه، نوسازی و خودرو 

برچسب ها: شهرداری ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.