رئیس بهزیستی میبد گفت: همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) به ایران، زنگ انقلاب در مهد کودک های این شهرستان نواخته شد.

زنگ انقلاب در مهد‌های کودک شهرستان میبد به صدا در آمدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، سید محسن فلاح رئیس بهزیستی میبد گفت: ضمن آغاز رسمی جشن‌های دهه فجر در مهد‌های کودک، برنامه‌های متنوعی از قبیل: نقاشی، سرود، دکلمه، نمایش  و غیره  برای آشنایی کودکان با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

وی افزود: ۲۹ مهد شهری و روستایی در شهرستان تحت نظارت اداره بهزیستی فعالیت دارند که تعداد ۲۲ مهد در شهرها، ۷ روستا مهد در روستا‌های سطح شهرستان، فعالیت دارند و تعداد ۹۲۰ نفر از کودکان در حیطه‌های، جسمی و حرکتی، کلامی، عاطفی، اجتماعی و شناختی، مهارت‌های زندگی و ارتباطی را فرا می‌گیرند.

 فلاح با تبریک فرا رسیدن طلیعه فجر و جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این حماسه‌ها که با جانفشانی‌های مردم در حفظ انقلاب شکل گرفت برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

وی هدف از برگزاری این آیین‌ها را آشنایی کودکان با آرمان‌های انقلاب اسلامی وامام راحل دانست و افزود: در جشن‌های انقلاب علاوه برشادی و نشاط، ارج نهادن به خدمات چهل ساله انقلاب اسلامی یکی از ضروریات است.

مرکز شهرستان ۱۰۰ هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام/ی

نواخته شدن زنگ انقلاب در مهد‌های کودک شهرستان میبد

برچسب ها: بهزیستی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.