نماینده ولی فقیه در گیلان گفت : بی دقتی در واگذاری برخی شرکت ها به افراد نامتخصص موجب تعطیلی واحدهای تولیدی و بیکاری کارگران شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت امروز در دیدار با جمعی از مدیران شرکت های صنعتی و کارگران بسیجی گفت: قرار بود مسئله خصوصی سازی مشکلات صنعت را حل کند اما متأسفانه با بی دقتی در واگذاری برخی شرکت ها به افراد نامتخصص و سوء استفاده گر سبب تعطیلی  واحدهای تولیدی و بیکاری کارگران شده است

وی افزود: واگذاری های غیراصولی شرکت های صنعتی به بخش خصوصی نتیجه عکس داده و بلای جان صنعت گیلان شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت  به برخی مشکلات موجود در بخش صنعت اشاره کرد و گفت: علت بخشی از مشکلات تحریم های ناجوانمردانه دشمنان علیه کشورمان است اما عمده مشکلات موجود ناشی از عدم اراده جدی برخی مدیران اجرایی است.

آیت الله رسول فلاحتی بر رسیدگی مسئولان به مشکلات کارگران تاکید کرد و افزود: در این خصوص همه مدیران تلاش کنند تا ضمن جلوگیری از تعطیلی کارخانجات و شرکت های تولیدی، برای رفع مشکلات معیشتی کارگران نیز قدم بردارند.

در این دیدار همچنین  سرهنگ صدیق، رئیس سازمان بسیج اقشار کارگری سپاه قدس گیلان نیز با بیان مشکلات کارگران  گفت:  نبود امنیت شغلی در برخی شرکت ها و کارخانجات و وضعیت معیشتی نامناسب دو مشکل بسیار مهم این قشر است.

همچنین مدیران برخی شرکت های صنعتی نیز مشکلات خود را بیان کرده و خواستار رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال شدند.

 

انتهای پیام/م.ع

علت تعطیلی واحدهای تولیدی و بیکاری کارگران واگذاری های غیراصولی شرکت های صنعتی است

برچسب ها: سخن بزرگان ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.