امنیت و آرامش موجود در جامعه دستاورد جهاد شهداست

نماینده ولی فقیه در گیلان جانفشانی شهدا را در راستای ادای تکلیف دانست و گفت: شهادت گردنه عبور از دنیای مادی برای رسیدن به آخرت است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی  در مراسم یادواره شهدای مسجد حاج صمدخان رشت با اشاره به مجاهدت شهیدان در روز‌های سخت دوران دفاع مقدس گفت: اکنون نیز شهدای مدافع حرم که پیروزی انقلاب را ندیدند در سایه نظام اسلامی جان خود را نثار راه خدا کردند.
وی به تعبیر امیر مؤمنان علی (ع) درباره دنیا مبنی براینکه پست‌تر از کاه خشکیده و تفاله خشک شده دامداران است، اشاره کرد و افزود: این نگاه علوی به دنیاست که امیرالمؤمنین علی (ع) بیان فرمودند.
امام جمعه رشت با بیان اینکه از دنیای بی‌ارزش می‌توان برای آخرت بهره برد، بیان کرد: انسان عاقل و حساب‌گر دنیا را برای آخرت می‌خواهد.
آیت‌الله فلاحتی، جانفشانی شهدا را در راستای ادای تکلیف دانست و بیان کرد: امنیت و آرامش موجود در جامعه دستاورد تلاش و جهاد شهدا است.
وی با تأکید براینکه در قاموس شریعت آنچه که برای انسان لازم بوده ادای تکلیف است، بیان کرد: شهادت گردنه عبور از دنیای مادی برای رسیدن به آخرت است.
نماینده، ولی فقیه در گیلان به آثار کوتاه مدت و بلند مدت جانفشانی شهدا اشاره کرد و گفت: آثار کوتاه مدت جانفشانی شهیدان نصیب ما شده و آثار بلندمدت به آن‌ها رسیده است.
آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه شهدا به مقام وصل به خداوند رسیدند، خاطرنشان کرد: شهدا عقل حساب‌گر داشتند و به مقام‌های والا دست پیدا کردند.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از کار‌های دنیایی بعضی از افراد نمایشی است، اظهار کرد: افراد مذکور در این دنیا و آخرت بیچاره‌اند.

انتهای پیام/آ

شهدا به مقام وصل به خداوند رسیدند

برچسب ها: شهدا ، یادواره شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.