زنگ انقلاب در دومین روز از دهه فجر در مدارس مازندران نواخته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیین نواختن زنگ انقلاب صبح شنبه ۱۳ بهمن با حضور استاندار مازندران در دبیرستان دخترانه حضرت زینب (س) ساری برگزار شد.

احمد حسین زادگان در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب با اشاره به لزوم افزایش مشارکت میان دانش آموزان، مردم و مدیران گفت: نخستین بار در کشور سمن‌های دانش آموزی با عضو گیری دانش آموزان مازندرانی تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه دستاورد‌های انقلاب اسلامی هنوز به درستی میان مردم و دانش آموزان معرفی نشده است، افزود: دشمن به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی است و از این رو تلاش همه نهاد‌های اداری و اجتماعی روشن سازی در زمینه ابعاد مختلف انقلاب اسلامی است.

استاندار مازندران گفت: مشارکت اجتماعی به عنوان یکی از ارکان توسعه در جهان مطرح بوده و با عضوگیری دانش آموزان در سازمان‌های مردم نهاد نقش آفرینی در جامعه تمرین می‌شود از این رو با راه اندازی سمن دانش آموزی مازندران نخستین بار در کشور فرصت برای نقش آفرینی دانش آموزان در ۳ شاخه فعالیتی فراهم می‌شود.

عسکری نیکزاد مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز در این مراسم با اشاره به ویژگی خاص انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی را به شکل واقعی و درست به دنیا معرفی کرده و سبب تحولی در جهان شده است.


بیشتر بخوانید: ۱۵ اسفند آخرین مهلت ارسال آثار مدیران مدارس به جشنواره تجارب برتر


وی افزود: در دوران طاغوت به دلیل فشار‌های رژیم، گروه‌های سیاسی چندان فعال نبودند، اما به رهبری حضرت امام راحل این انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

نیکزاد گفت: با ورودی حضرت امام راحل به مبارزه با استکبار، با حضور پرشور مردم، انقلابی ایجاد شد که مردم در آرزوی تحقق آن بودند.

مازندران بیش از ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد که در ۴ هزار واحد آموزشی تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/ م

زنگ انقلاب در دومین روز از دهه فجر مازندران

برچسب ها: اخبار علمی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار