معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: مدیران مدارس تا ۱۵ اسفند امسال مهلت دارند آثارشان را به جشنواره تجارب برتر ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،اسفندیار نظری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه در همین راستا هرساله جشنواره تجارب برتر مدیران برگزار می‌شود، گفت: جشنواره تجارب موفق و برتر مدیران و معاونان مدارس آغاز شده و مدیران و معاونان تمامی مدارس استان مازندران می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی افزود: مهلت ارسال آثار تا ۱۵ اسفند امسال است و برگزیدگان آن در مازندران فروردین ۹۸ انتخاب شده و به مرحله کشوری راه می‌یابند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه این جشنواره راهی برای شناسایی توانمندی مدیران است، گفت: استقرار نظام یاددهی- یادگیری، توانمندسازی کارکنان، و توسعه مشارکت کارکنان و دانش آموزان در مدرسه از محور‌های این جشنواره است و تجربیات ارائه شده باید دارای خلاقیت و ابتکار باشد و به صورت کوتاه، رسا، روشن، قابل فهم و مرتبط با محتوای تجربه ارائه شود.

نظری با بیان اینکه مدیریت در سازمان‌های امروزی با مدیریت در سازمان‌های گذشته متفاوت است، افزود: ویژگی سازمان‌های جدید شکل گیری آن‌ها بر مبنای یادگیری است.

وی با بیان اینکه سازمان‌ها برای اینکه خود را حفظ کنند باید از قالب‌های سنتی خارج شوند، گفت: امروزه محیط به شدت در حال تغییر است و سازمان‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد. از این رو به جای تغییر مدیران باید شرایط را برای اجرایی کردن مدیریت تغییر و ایجاد حالت مطلوب فراهم سازیم.

انتهای پیام/آ

برگزاری جشنواره تجارب برتر از ۱۵ اسفندماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار