رئیس هیئت پینگ پنگ خراسان جنوبی از پایان رقابت‌های پینگ پنگ مردان استان خبر داد.

حمیدی رئیس هیئت پینگ پنگ خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: رقابت‌های پینگ پنگ استان در بخش آزاد مردان به میزبانی سالن سرحدی بیرجند دوازدهم بهمن ماه سال جاری برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از رقابت‌ها امیر حسین عباسپور، امید عباسپور، مهدی اخروی و حسین چمنی به ترتیب سکو‌های اول تا سوم مشترک را کسب کردند.

پایان رقابت‌های لیگ تریال کشور 

علوی رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان جنوبی نیز گفت: رقابت‌های لیگ تریال باشگاه‌های کشور با حضور ۳۳ ورزشکار از ۹ تیم به میزبانی شهرستان بیرجند دوازدهم بهمن ماه سال جاری برگزار شد.

وی افزود: در فینال کلاس ۲۰ محمد رحمتی از تیم هیئت زنجان، مهدی پیوندی از تیم هیئت رباط کریم و محمد امین سیدی از تیم ماشین سازی اراک و در کلاس ۲۶ محمدرضا آزادی از هیئت رباط کریم، سپهر خمسه از هیئت تهران و علی اختر از شهرداری بیرجند عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

علوی گفت: در بخش تیمی هیئت دوچرخه سواری شهرستان رباط کریم با ۲۳۳ امتیاز اول، سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری بیرجند با ۲۰۹ امتیاز سکوی دوم و هیئت دوچرخه سواری استان تهران با ۱۸۱ امتیاز سکوی سوم را از آن خود کردند.

انتهای پیام/غ

رقابت‌های لیگ تریال کشور به میزبانی استان برگزار شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار