نمایشگاه مردمی دستاورد‌های چهل سالگی انقلاب با عنوان «سرو چهل ساله» جمعه شب در فرهنگسرای شهروند بجنورد گشایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی نماینده ، ولی فقیه در خراسان شمالی جمعه شب در آیین گشایش نمایشگاه سرو چهل ساله در بجنورد گفت: پس از انقلاب تلاش‌های زیادی برای خدمت به مردم انجام شده و وقتی دستاورد‌های این چهار دهه را با قبل مقایسه می‌کنیم متوجه جهش شگرفی در زمینه رشد و توسعه می‌شویم.

وی افزود: این دستاورد‌ها باید برای مردم تبیین شود و بازگویی خدمات انقلاب اسلامی برای نسل جوان اهمیت ویژه‌ای دارد.

امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه اتفاقات خوب این چهل سال باید دیده شود، گفت: امام (ره) بار‌ها به دست اندرکاران کشور می‌گفتند هرکاری برای خدمت به مردم می‌کنید، برای مردم بازگو کنید.

وی بیان کرد: برگزاری نمایشگاه  دستاورد های انقلاب می‌تواند بستری برای معرفی کارنامه سیاه پهلوی ، دستاورد‌های انقلاب اسلامی و آینده انقلاب اسلامی به عموم جامعه به ویژه قشر جوان جامعه باشد.

نمایشگاه یادشده تا ۲۲ بهمن در محل فرهنگسرای شهروند شهرداری بجنورد برپا خواهد بود و علاقه مندان می‌توانند هر روز از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ و در نوبت عصر ۱۲ تا ۱۴ از نمایشگاه بازدید کنند.

گفتنی است: دستاورد‌های چهل ساله انقلاب در بخش‌های عمرانی ، اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی این نمایشگاه معرفی شده است.

انتهای پیام / ب 

برپایی نمایشگاه سرو در بجنورد

برچسب ها: نمایشگاه ، دهه فجر 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.