استاندار اردبیل با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷، وحدت کلمه را به تاسی از رهبر انقلاب عامل این موفقیت خواند و خواستار حفظ این وحدت کلمه در حال حاضر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب افزود: امروز به فضل الهی و تلاش دولت تدبیر و امید در استان کار‌های اساسی و زیر بنایی شکل گرفته و یا در حال شکل گرفتن است.

وی با اشاره به پروژه راه آهن اردبیل _ میانه و اردبیل _ مغان گفت: امروز مشکل گره این پروژه‌ها گشوده شده است و پروژه با قدرت جلو می‌رود و پروژه راه آهن هم همین جا اعلام می‌کنم به لطف خدا بزودی عملیاتی خواهد شد و مشکلی بابت تامین اعتبار با تدبیری که اندیشیده شده نخواهد داشت.

استاندار اردبیل با اشاره به پایاب خدا آفرین بیان کرد: تا امروز نزدیک ۴۰هزار میلیارد ریال در این پروژه سرمایه گذاری صورت گرفته که در نوع خود بی نظیر است که قطعا این سرمایه گذاری باعث رونق و افزایش توان اقتصادی مردم منطقه خواهد شد.

بهنام جو همچنین از تامین اعتبار پایاب سد گیوی خبرداد و افزود: علیرغم مشکل اعتبار در سطح کشور ما موفق به تامین این اعتبار شدیم.

وی در پایان از دلسوزان دولت خواست بجای انتقاد در فضای مجازی که باعث یاس و نا امیدی مردم می‌شود آن را حضورا در جلسات با مدیران و مسئولان مطرح کنند و بنده به عنوان استاندار شخصا حاضرم در جلسات شنونده انتقادات شما عزیزان در راستای بهبود عملکرد دولت باشم.

انتهای پیام/ح

تامین اعتبار پایاب سد گیوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.