مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۲۸ کاروان سلامت و امید با حضور و مشارکت ۱۶۰ پزشک در ایام دهه فجر به مناطق محروم استان اعزام خواهد شد.

اعزام ۲۸ کاروان سلامت به مناطق محروم استان کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  رضا فلاح مدیر عامل جمعیت هلال احنر کرمان گفت: همزمان با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ۲۸ کاروان سلامت و امید با هدف اجرای پروژه‌های معیشت محور و سلامت محور به ۲۱ شهرستان اعزام می‌شود.

وی افزود: در این کاروان‌ها ۱۶۰ پزشک و پیراپزشک شامل دندانپزشک، متخصص، عمومی، جراح، ارتوپد، پرستار، روانشناس، تکنسین فنی داروخانه، بهیار خدمات رایگان درمانی، بهداشتی، سلامت، مشاوره همراه با توزیع دارو به نیازمندان و محرومین ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: در این کاروان‌ها اقلام زیستی، حمایتی، معیشتی و برنامه‌های نشاط و امید نیز با همکاری خیرین و داوطلبان اجرا می‌شود.

فلاح با اشاره به همکاری مدیران و مسئولان در شهرستان‌ها با جمعیت هلال احمر اظهار داشت: این کاروان‌ها در شهرستان‌های بردسیر، جیرفت، زرند، انار، راور، کوهبنان، رودبار، ماهان، شهربابک، ساردوئیه، فهرج، بافت، رابر، نرماشیر، ریگان، کهنوج و راین برگزار می‌شود.

وی افزود: در شهرستان‌های کرمان، بم، سیرجان، رفسنجان با توجه به شرایط و موقعیت خاص مناطق محروم و کم برخوردار، ۲ الی ۳ کاروان سلامت و امید برگزار خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان کرد: ارزش خدمات ارائه شده در این کاروان‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال است که پیش بینی و هدف ما این است بتوانیم ۱۰ هزار نفر از اهالی مناطق محروم و حاشیه استان را خدمت رسانی کنیم.

فلاح با اشاره به برگزاری ۲ کاروان سلامت و امید اجرا شده در شهرستان بردسیر و شهر راین  اظهارکرد: نزدیک به ۷۰۰ نفر از افراد محروم در روستا‌ها از خدمات بهداشتی، درمانی و همچنین اقلام زیستی و حمایتی بهره‌مند شده اند.

وی از همکاری و همراهی خیرین، فرمانداران، بخشداران، دانشگاه علوم پزشکی، کمیته امداد امام خمینی و آموزش و پرورش در برگزاری این کاروان‌ها قدردانی کرد.
انتهای پیام/ح

کاروان سلامت درنقاط محروم کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار