رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور گفت:بیمارستان ساعی خمینی شهر از کار‌های خیر عام المنفعه مردم خمینی شهر در زمینه درمان است که بیش از ۳۰ هزار متر زیربنا و بیش از ۴۰ درصد این پروژه پیشرفت فیزیکی داشته است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حبیب‌الله بوربور رئیس هیئت‌مدیره مجمع خیرین کشور در حاشیه بازدید از بیمارستان خیّر ساز ساعی خمینی شهر  گفت: هدف از سفر به خمینی شهر و بازدید از بیمارستان ساعی تشویق خیّرین و پیگیری برای تأمین تجهیزات این بیمارستان و استفاده از کمک‌های دولتی و حمایت این مجموعه است.

وی همچنین با اعلام تشکیل مجمع خیرین استان اصفهان به عنوان هشتمین استان عضو مجمع خیرین کشور گفت: امروز در اصفهان با حضور مسئولین و خیرین استان، مجمع خیرین استان اصفهان تشکیل خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور در مورد شهرستان خمینی شهر گفت: از سال‌ها قبل با مردم خیّر خمینی شهر و روحیه نوع‌دوستی و کمک‌های علم المنفعه آن‌ها در بخش‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و علمی آشنا هستم.

بوربور با اشاره به بیمارستان خیّر ساز ساعی گفت: این بیمارستان از کار‌های خیر عام المنفعه مردم خمینی شهر در زمینه درمان است که بیش از ۳۰ هزار متر زیربنا و بیش از ۴۰ درصد این پروژه پیشرفت فیزیکی داشته است.

بوربور ادامه داد: جمع آوری ۳۰ میلیارد تومان کمک‌های مردمی برای ساخت بیمارستان ساعی در ۹ طبقه کار کوچکی نیست.

وی افزود: مردم این دیار همواره در ساخت مدرسه، بیمارستان و مسجد نسبت به متوسط جامعه پیشگام بوده اند و امیدواریم که این حرکت روز به روز ادامه یابد تا این بیمارستان تکمیل شود.

رئیس هیئت‌مدیره مجمع خیرین کشور با تاکید بر اینکه مجمع خیرین کشور هماهنگ کننده دیگر مجامع است، تصریح کرد: مجمع خیرین کشور از ۸ بنیاد جامعه خیرین و سه دانشگاه تشکیل‌شده است که ۱۹ عضو حقیقی و ۴ عضو افتخاری دارد و در مجموع از ۴۲ موسسه خیریه تشکیل‌شده است.

گفتنی است، بیمارستان خیّرساز ساعی در ۸ طبقه طراحی شده است که مجهز به سی تی اسکن، ام آری آی، رادیوگرافی، فلورسکوبی، سونوگرافی، ماموگرافی، رادیوگرافی ساده و ایستاده، آزمایشگاه با قسمت‌های مختلف، بانک خون، هورمون شناسی و مرکز دیالیز، باند فرود بالگرد و ... خواهد بود. پروژه بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی ساعی تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.

 

انتهای پیام/م

 

بازدید رئیس هیئت‌ مدیره مجمع خیرین کشور از بیمارستان ساعی خمینی شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.