استاندار اصفهان گفت:کشاورزی، آب شرب، بهداشت و ... به زاینده‌رود وابسته است و جایگزینی اشتغال کشاورزان و آموزش مصرف بهینه‌ی آب در دستور کار مدیریت استان قرار گرفته است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، محسن مهرعلیزاده در دیدار اعضا هیأت مدیره نظام پزشکی شهرستان اصفهان پس از استماع گزارش و نقطه نظرات آن‌ها در خصوص مسائل و مشکلات استان اظهار داشت: بحث محیط‌ زیست، آب و اشتغال از اهم مسائل و مشکلات استان است که بخش عمده‌ای از وقت مدیریت استان صرف پرداخت به این موضوعات می‌شود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه کشاورزان اصفهان به کشاورزی صورت سنتی عادت کرده‌اند، افزود: زندگی و آرامش همه مردم به‌ویژه کشاورزان به جریان آب در رودخانه زاینده‌رود وابسته بوده و خشک شدن زاینده‌رود در روحیه‌ی مردم تأثیرگذار است.

وی با اشاره به پیگیری مجدانه‌ی مدیریت استان و اجرای برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت برای حل مشکل آب و احیای زاینده‌رود، افزود: کشاورزی، آب شرب، بهداشت و ... به زاینده‌رود وابسته است و جایگزینی اشتغال کشاورزان و آموزش مصرف بهینه‌ی آب در دستور کار مدیریت استان قرار گرفته است.

مهرعلیزاده اجرای پروژه‌ی سد تونل سوم کوهرنگ؛ ساماندهی رودخانه زاینده‌رود و انتقال آب از خلیج فارس را از دیگر برنامه‌های استان برشمرد و افزود: امیدواریم که با اجرای برنامه‌های کوتاه مدت؛ میان مدت و بلند مدت اصفهان به شرایط مطلوب خود بازگردد.

استاندار اصفهان به اقدامات صورت گرفته برای حل مشکلات استان اشاره کرد و افزود: راه‌های برون رفت از مشکلات مدیریتی باید با تغییر شیوه‌ها مورد توجه قرار گیرد و خوشبختانه در این راستا همراهی خوب رسانه‌ها از جمله صدا و سیما و همچنین سمن‌ها وجود دارد.

وی به مشکلات حوزه‌ی نظام پزشکی و سلامت اشاره کرد و افزود: بیمارستان‌های خصوصی در استان باید توسعه یابند و در خصوص توریسم سلامت و درمان تلاش بیشتری صورت گیرد.

مهرعلیزاده یادآور شد: ظرفیت توریسم سلامت در ابعاد مختلف یکی از مزایای بسیار فوق‌العاده اصفهان است و باید تسریع در اتمام عملیات سالن اجلاس، شهرک سلامت و تشویق سرمایه‌گذاران برای ساخت بیمارستان و ... برای افزایش بهره‌مندی از توریسم سلامت مورد توجه قرار گیرد.

 

انتهای پیام/م

 

دیدار اعضا هیأت مدیره نظام پزشکی شهرستان اصفهان با استاندار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار