آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره استانی تئاتر دشتستان پنجشنبه شب ساعت ۱۹ در تالار فرهنگ برازجان برگزار شد.

یازدهمین جشنواره استانی تئاتر دشتستان پایان یافتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، فرماندار دشتستان گفت: تلاش گرانسنگ هنرمندان عزیز در راستای پیشبرد و توسعه هنر تئاتر در سراسر نقاط استان بوشهر به ویژه دشتستان قابل تقدیر است

ارسلان زارع تاکید کرد: آخرین وضعیت پروژه ساخت پلاتو  دشتستان را از سازمان برنامه ریزی استان بوشهر گرفتم و نتیجه اینکه ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات نفت و ۵۰۰ میلیون تومان نیز از محل‌های دیگر به این پروژه تخصیص داده شده است.

وی با بیان اینکه پلاتو دشتستان با مساحت ۶۰۰ متر مربع بزرگترین پلاتو استان خواهد بود، تصریح کرد: امیدوارم که این پروژه بتواند زودتر تکمیل و در اختیار هنرمندان عزیزمان قرار بگیرد.

فرماندار دشتستان از استقرار دفتر نمایندگی صدا و سیما در دشتستان خبر داده و گفت: ما پیگیری‌هایی در این خصوص انجام داده ایم و با توجه به وسعت این شهرستان یک دفتر نمایندگی با سه پرسنل در اختیار شهرستان دشتستان قرار خواهد گرفت.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان نیز عنوان کرد: تلاش بسیاری کردیم تا در این سال‌ها پلاتویی که ۱۲ سال پیش فونداسیون آن ریخته شده بود  را تکمیل کنیم، اما موانع قانونی برای این کار وجود داشت. حال با پیگیری‌های فرماندار محترم دشتستان امیدواریم که ۱۲ سال چشم انتظاری هنرمندان این شهر برای داشتن یک پلاتو به پایان برسد.

محمدحسین زندویان ادامه داد: دشتستان بزرگ تنها شهرستانی است که فاقد پلاتو بوده، امسال این اتفاق رخ داده و فرماندار محترم اعتبار خوبی اختصاص داده اند که در سال ۹۸ عملیات اجرایی پلاتو آغاز خواهد گردید و به جرات می‌گویم که بزرگترین پلاتوی استان است.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری جشنواره اعتلای هنر در هر بخشی است، ما برای برگزاری یازدهمین دوره از جشنواره تئاتر دشتستان بسیار در مضیقه بودیم و تلاش گروه‌های هنری و انجمن نمایش دشتستان و هنرمندان این شهرستان برای برپایی آن قابل تقدیر است.

 

انتهای پیام/م

پلاتو دشتستان با مساحت ۶۰۰ متر مربع ساخته خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.