مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: ۴۰۰ برنامه ورزشی به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی تدارک دیده که از هفته تربیت بدنی آغاز شده است.

عباس علایی مقدم مدیر کل ورزش و جوانان استان در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، گفت: جشنواره‌های ورزشی، میزبانی مسابقات، افتتاح پروژه‌های ورزشی در استان از برنامه‌هایی است که از هفته تربیت بدنی آغاز شده است و تا دهه فجر ادامه خواهد داشت.

عباس علایی مقدم افزود: در یوم الله دهه فجر ۵ طرح در شهرستان‌های قزوین، تاکستان، بوئین زهرا و البرز با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد که با افتتاح آن‌ها بیش از ۶ هزار متر مربع به سرانه ورزش استان اضافه خواهد شد.

وی افزود: شهر قزوین از ابتدای فعالیت ورزشی خود پیش از پیروزی انقلاب اسلامی تنها، ۷ صدم متر مربع سرانه ورزشی به ازای هر ورزشکار داشت که بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی به ازای هر نفر بیش از نیم متر رسیده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: تکمیل ورزشگاه شش هزار نفری و خانه دو و میدانی قزوین از اولویت‌های اصلی ورزش استان هستند که با رایزینی با وزیر ورزش و جوانان به دنبال جذب اعتبار برای تکمیل این پروژه‌ها هستیم.

انتهای پیام/چ

نشست خبری مدیر کل ورزش همزمان با چهل سالگی انقلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.