اخبار ورزشی از والیبال، بسکتبال، فوتبال، دو و میدانی، تیراندازی با کمان و کشتی بانوان را در روز سه شنبه ۹ بهمن ماه را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،در بسته اخبار ورزشی امروز  شنبه شاهد خبر‌هایی، از دعوت بانوی قزوینی به اردوی تیم ملی دو و میدانی،برد تیم والیبال شهرداری قزوین در بازی رفت مرحله پلی آف،برد تیم فوتبال کاسپین در خانه،کمانداران آبیکی به چهارمین اردوی تیم ملی دعوت شدند،تیم بسکتبال جوانان استان راهی مرحله برگشت لیگ برترشد،همایش رایگان حقوق ورزشی در قزوین برگزار شد و بانوی قزوینی سرپرست مسابقات کشتی قهرمانی بانوان شد، هستید.

بانوی قزوینی در مرحله جدید اردوی تیم ملی دو و میدانی

شهلا محمودی از قزوین در ماده ۴۰۰ متر با مانع در دومین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی دوومیدانی بزرگسالان شرکت می‌کند.

این اردو از امروز به مدت ۲۱ روز در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

برد تیم والیبال شهرداری قزوین در بازی رفت مرحله پلی آف

در پایان مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ یک والیبال، تیم والیبال شهرداری قزوین در بازی خانگی برابر شهداب یزد به برتری رسید.

شاگردان حسن شاهسون با نتیجه ۳ بر ۲ شهداب را در ست‌های اول، چهارم و پنجم، شکست دادند،بازی برگشت دو تیم جمعه در سالن شهید بابایی قزوین برگزار می‌شود.

برد تیم فوتبال کاسپین در خانه

در ادامه رقابت‌های هفته هجدهم لیگ دو فوتبال کشور تیم کاسپین قزوین در خانه برابر سردار بوکان به برتری رسید.

این بازی با گل‌های محمد کاظمی و عرفان بغدادی با نتیجه ۲ بر ۱ به سود شاگردان سعید دقیقی در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به پایان رسید.

تیم فوتبال کاسپین قزوین با ۲۴ امتیاز و یک پله صعود در مکان هفتم گروه شمال قرار گرفت.

کمانداران آبیکی به چهارمین اردوی تیم ملی دعوت شدند

اسماعیل عبادی و احمد اکبری از آبیک به چهارمین اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان فراخوانده شدند.

این اردو از ۱۳ بهمن تا ۲ اسفند در کیش برپا خواهد بود.

تیم بسکتبال جوانان استان راهی مرحله برگشت لیگ برترشد

مرحله برگشت مسابقات لیگ برتر بسکتبال جوانان کشور از امروز در مشهد آغاز می‌شود و تیم بسکتبال جوانان شهرستان البرز به عنوان نماینده استان با حریفان مصاف می‌کند.

نماینده استان با تیم‌های مهرام تهران، پاسارگاد مشهد و اسپادانا اصفهان همگروه هستند،این رقابت‌ها تا ۱۲ بهمن در مشهد برگزار می‌شود.

همایش رایگان حقوق ورزشی در قزوین برگزار شد

هیات پزشکی ورزشی استان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، همایش رایگان حقوق ورزشی، را ویژه ورزشکاران، مربیان، داوران، هیات‌های ورزشی و بخش خصوصی برگزار کرد.

این همایش در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد.

بانوی قزوینی سرپرست مسابقات کشتی قهرمانی بانوان شد

مه سیما بابایی از قزوین درمسابقات قهرمانی کشور کشتی کلاسیک بانوان بعنوان سرپرست کل مسابقات و نماینده کمیته انظباطی فدراسیون کشتی شد.

این مسابقات ۱۱ و ۱۲ بهمن به میزبانی خانه کشتی محمد بنا تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.