رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: استکبار ستیزی و برقراری حکومتی مبتنی بر شرعیت و احکام الهی از بزرگترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت الاسلام قاصدی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل امروز با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر افزود: بی شک شاخص‌ترین و بارزترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی استکبار ستیزی، دفاع از مظلومیت و برقراری حکومتی مبتنی بر شرعیت و احکام اسلامی است.

وی تصریح کرد: ملت ایران در سایه مجاهدت ها، ایثارگری‌ها و رهبری داهیانه حضرت امام خمینی (ره) توانستند بر نظام طاغوتی که حاکمان آن سراسر وابسته به بیگانگان بوده و هیچگونه قدرت تصمیم گیری بر مردم خود نداشتند چیره شوند.

حجت الاسلام قاصدی گفت: ملت بزرگ ایران با اعتقادات دینی و مذهبی خود و با داشتن الگو‌هایی همچون ائمه اطهار و امام حسین (ع) و با رهبری حضرت امام خمینی (ره) قیام کردند و نظام طاغوت ستم شاهی را از بین بردند و حکومتی بر مبنای شریعت اسلامی را بنیان نهادند و این بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است لذا بزرگترین افتخار برای هر دستگاهی است که در چنین حکومتی برای مردم مشغول خدمتگذاری هستند.

رئیس کل دادگستری استان با قدردانی از فداکاری‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان محور مقاومت و مدافعان حرم گفت: دستگاه قضایی استان همواره از ایثارگری‌های این رزمندگان حمایت و پشتیبانی می‌کند و معتقد است امنیت حاکم بر کشور مرهون مجاهدت‌ها و رشادت‌های این عزیزان است.

در این مراسم ضمن اعطای فیش کمک‌های واریزی کارکنان دادگستری استان به جبهه مقاومت و مدافعان حرم به مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال طی چند ماه اخیر سال جاری به محور مقاومت و مدافعان حرم از تعدادی از مدافعان حرم تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/ح

امنیت حاکم بر کشور مرهون مجاهدت‌ها و رشادت‌های مدافعان حرم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.