فرمانده سپاه شهرستان بانه گفت: در ایام دهه مبارک فجر اکیپ‌های پزشکی سپاه به مناطق محروم بانه اعزام می‌شوند و خدمات رایگان به مردم ارائه می‌دهند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ یوسف معروفی با اشاره به برگزاری برنامه‌های ایام دهه مبارک فجر توسط سپاه در بانه گفت: در این ایام بالغ بر ۱۰۰ برنامه مختلف در سطح حوزه‌ها، پایگاه‌های مقاومت و اقشار مختلف بسیج اجرا خواهد شد.

وی افزود: اجرای مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف، اجرای جشن‌های انقلاب و رژه موتوری، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه و جماعت و خانواده‌های معظم شهدا، اعزام اکیپ‌های درمانی رایگان به روستاها، به‌صدا درآمدن زنگ انقلاب، برپایی نمایشگاه‌ها و مسابقات مختلف، محافل انس با قرآن، نشست‌های بصیرتی و روشنگری و بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی، پیاده‌روی خانوادگی، شرکت بسیجیان در نماز جمعه و راهپیمایی ۲۲ بهمن از جکله برنامه‌های دهه مبارک فجر در بانه است.

وی از افتتاح پروژه‌هایی توسط سپاه بانه در دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه امسال با همکاری کمیته امداد توانستیم ۷۷ خانه برای نیازمندان شهرستان بسازیم البته بیشتر این خانه در مراحل پایانی ساخت هستند، اما در دهه فجر ۵ منزل مسکونی آماده شده افتتاح می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان بانه با تاکید بر اینکه خدمات انقلاب برای نسل‌های سوم و چهارم تبیین شود، خاطرشنان کرد: باید جوانان دستاورد‌های انقلاب اسلامی را به‌خوبی درک کنند و در حفظ و صیانت از آرمان‌های نظام اسلامی نهایت تلاش خود را به‌کار بگیرند و در مسیر درست که همانا مسیر انقلاب است گام بردارند.

انتهای پیام/م

اجرای ۱۰۰ برنامه دهه فجر در بانه

برچسب ها: دهه فجر ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.