رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس:

لایحه بودجه ۹۸ نظر مجلس را تامین نکرد

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از لایحه بودجه ۹۸ گفـت: یارانه ها،حقوق کارمندان و تامین اقلام ضروری به نسبت تورم افزایش پیدا کند.

لایحه بودجه ۹۸ نظر مجلس را تامین نکرداموال دولت ۱۱ برابر نقدینگی کشور استخودروسازان مجوز افزایش قیمت ندارندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های استان همدان با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: انقلاب اسلامی نقش و تاثیر بسزایی در کشور های منطقه  داشته است.

خجسته با اشاره به قدرت گفتمانی و نفوذ ایران در منطقه گفت: جمهوری اسلامی با قدرت خود در منطقه داعش و اربابان آن‌ها را از منطقه اخراج کرد.

نماینده مردم همدان  با اشاره به نقش مهم مردم در پیروزی انقلاب اسلامی،گفت: مردم علی رغم مشکلات موجود در کشور محکم پای انقلاب و کشور ایستاده اند.

 وی در ادامه تاکید کرد:  مسولان باید قدر مردم را بدانند و اهتمام جدی در حل مشکلات آنان داشته باشند.

خجسته با اینکه امروز دشمن با تمام قوا برای ضربه زدن به نظام و انقلاب وارد شده است، گفت: دشمن امروز معیشت مردم را هدف قرار داده است.
وی با تاکید بر اقدام قاطع قوای سه گانه برای حل مشکل معیشت مردم، بیان کرد: حاکمیت و در راس آن دولت باید اجازه ندهد مشکلات و گرانی به مردم فشار آورد.

وی با بیان اینکه امروز معیشت مردم بحث اول کشور است، گفت: دولت در جلسه ارائه بودجه به مجلس خود به عنوان منتقد وارد شد، در صورتی که دولت باید برنامه ارائه دهد و خود راه‌گشا باشد.

خجسته با انتقاد از افزایش قیمت دلار در ماه‌های گذشته، گفت: متاسفانه دولت با عدم کنترل بازار باعث افزایش قیمت ارز شد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: مجلس، قوای نظارتی، قوه قضاییه و در راس آن دولت باید با جدیدت با اخلاگران بازار ارز برخورد کند.

وی اشاره به افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان دولت گفت: این مقدار در برابر تورم و رشد قیمت بی اثر خواهد بود.

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: خودرو‌های خارجی به شکل‌های مختلف توسط ۴ خانواده مشخص وارد کشور شده بود که ثبت سفارش واقعی نداشت.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس با اشاره به ثبت نام ۴۰۰ هزار خودرو از سوی دو خودروساز داخلی گفت: خودروسازان را مکلف کرده ایم که خودرو را به قیمت قبل تحویل دهد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قطار همدان تهران گفت: مشکل اصلی در این زمینه تامین واگن است که با قول مساعد مسؤلان تا قبل از نوروز ۹۸  بهره برداری می‌شود.

وی گفت: بیش از ۱۵۰میلیارد تومان برای برقی کردن قطار تهران - همدان- سنندج در بودجه سال آینده پیش بینی شده است. 

خجسته با بیان اینکه ایستگاه قطار  شهری همدان به داخل شهر و ترمینال اتوبوس برون شهری منتقل می‌شود، گفت: برای ایستگاه قطار نیز مبلغ ۴۵ میلیارد تومان در بودجه تخصص داده شده است.

انتهای پیام/د.ا

نظر مجلس در بودجه ۹۸تامین نشده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.