به نظر می‌رسد اپل در حال تولید یک هدفون دور گوش جدید است، شایعات از احتمال عرضه این هدفون به همراه گوشی آیفون ۱۱ در یک بسته خبر می‌دهند.

احتمال عرضه هدفون دور گوش اپل با گوشی آیفون ۱۱ +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ‌ به تازگی بلومبرگ گزارش داده که اپل در حال طراحی یک مدل جدید هدفون دور گوش است و امکان دارد این محصول را همراه با آیفون ۱۱ در پاییز آینده معرفی کند. حدود یک سال پیش بود که Ming-Chi Kuo از KGI securities پیش‌بینی کرد اپل در حال تولید یک هدفون است و لوازم جانبی آن در سال ۲۰۱۸ به بازار می‌آیند. به نظر می‌رسد با دو پیش‌بینی اعلام شده، خبر تولید این هدفون قطعی باشد و ما در سال باید منتظر هدفون جدید اپل باشیم.

ویژگی‌های هدفون جدید اپل

اما این هدفون جدید چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؟ طبق گزارش بلومبرگ اپل در ساخت این هدفون به مبحث سلامت مصرف‌کننده اهمیت ویژه‌ای داده و دفع نویز یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این هدفون‌ها خواهد بود. به نظر می‌رسد نسخه‌های مختلفی از این مدل در دست تولید، به بازار بیاید.

احتمال عرضه هدفون دور گوش اپل با گوشی آیفون ۱۱ +تصویر

در حال حاضر محصولات صوتی اپل برای مصرف‌کنندگان تنها به ایرپاد‌ها و هوم‌پاد‌های این شرکت خلاصه می‌شود، هدفون‌های جدید این شرکت می‌توانند انتخاب سوم و البته انتخاب بهتری برای طرفداران اپل باشد تا بتوانند از گوش دادن به موسیقی مورد نظرشان لذت ببرند.

بازاریابی خاص اپل برای هدفون‌های خود

گزارش‌ها حاکی از آن است که اپل، این هدفون را همزمان با عرضه دیگر محصولات خود از جمله پرچمدار جدید آیفون ۱۱ رونمایی خواهد کرد. به این ترتیب این هدفون می‌تواند به عنوان یک بسته با قیمت پایین به همراه آیفون ۱۱ به فروش گذاشته شود تا بتواند به فروش بهتر آیفون کمک کند، اتفاقی که اپل در تلاش است تا رخ دهد. طبق پیش‌بینی‌های فعلی قیمت این محصول بیش از ۴۰۰ دلار خواهد بود، به همین دلیل به نظر می‌رسد اگر این هدفون با آیفون ۱۱ در یک بسته و با قیمت پایین‌تر به فروش برسد، به فروش هر دو محصول کمک خواهد کرد.

احتمال عرضه هدفون دور گوش اپل با گوشی آیفون ۱۱ +تصویر

اخبار مشابهی از دیگر شرکت‌های حوزه صدا و موسیقی وجود دارد، برای مثال شرکت Sonos که پیش‌تر با اپل نیز همکاری داشت، در حال تولید هدفون‌های وایرلس جدید خود است. اما آیا می‌شود این دو خبر را به هم ربط داد؟ چیزی که ما می‌دانیم آن است که نام Beats با مالکیت اپل و شرکت Sonos رقیب مستقیم یکدیگر هستند. اما این ثابت شده که هیچ چیز در این صنعت قابل پیش‌بینی نیست، وقتی اپل نمایشگر‌های خود را از سامسونگ تهیه می‌کند، می‌تواند با Sonos هم هدفون مشترک تولید کند.

در حال حاضر هیچ اطلاعات دیگری از نام این هدفون، طراحی ظاهری آن و دیگر مشخصات آن در دست نیست. امکان دارد این محصول زودتر از زمان اعلام شده در دسترس قرار گیرد.


بیشتر بخوانید: اولین گوشی سامسونگ با نمایشگر Infinity-O وارد بازار جهانی می‌شود +تصاویر


انتهای پیام/

هدفون نسل جدید اپل را ببینید

برچسب ها: فناوری ، اپل ، هدفون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار