مدیرکل‌فرهنگ و‌ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: در دهه پر برکت ایام‌الله فجر ۴۰۴ ویژه برنامه در ۸ شهرستان اجرا می‌شود.

حجت الاسلام علی اصغر فضیلت مدیرکل فرهنگ و‌ارشاد اسلامی استان‌سمنان در حاشیه نشست خبری با اصحاب رسانه استان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنانگفت: در ایام الله پر خیر و برکت در دهه فجر ۴۰۴ برنامه در قالب ۱۴ عنوان برنامه انجام میشود.

وی افزود: ۷ برنامه شاخص در این ایام‌اجرا خواهد شد که شامل برگزاری جشنواره سوگواره دیجیتال مهر محرم است که اختتامیه آن متقارن با ایام‌ شهادت حضرت زهرا (س) است که به عنوان یک رویداد بین المللی محسوب می شود.

مدیرکل فرهنگ و‌ارشاد اسلامی استان سمنان هم چنین از شرکت کشورهای خارجی در این جشنواره خبر داد و تصریح‌کرد: در مجموع ۱۲ هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی در ادامه با اشاره به برپایی نمایشگاه سوگواره مهر محرم در این ایام گفت: از برترین عکسان دست نوشته ها و آثار برگزیده نیز تجلیل خواهد شد.
حجت الاسلام فضیلت ادامه داد: در بخش هنری ۳۸ برنامه انجام‌می شود که مهم ترین آن ها بحث نقد فیلم، موسیقی فجر و فیلم‌فجر است.
وی‌اضافه کرد: در بخش سوم هم که برنامه های قرآنی فرهنگی است ۳۵۹ برنامه اجرا می شود که ۱۵۰ برنامه آن مربوط به کانون های فرهنگی و‌هنری است و به طور خاص انجام میگیرد.

انتهای پیام/ گ

اجرای برنامه های فرهنگی استان سمنان  در دهه فجر

برچسب ها: وزارت ارشاد ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار