معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: امیدواریم نمایندگان به وزیر پیشنهادی بهداشت، رأی بالایی دهند تا نظام سلامت استمرار پیدا کند.

دولت با قدرت طرح نظام سلامت را ادامه خواهد داد.به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه هیئت دولت گفت: رئیس جمهور بعد از استعفای قاضی زاده هاشمی وزیر سابق بهداشت درمان و آموزش پزشکی، آقای دکتر سعید نمکی را به عنوان وزیر پیشنهادی برای این وزارت‌خانه به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

وی در ادامه افزود: بر اساس قانون آیین‌نامه داخلی مجلس بعد از اعلام او، مجلس شورای اسلامی یک هفته در جلسه علنی رسیدگی به رأی اعتماد وزیر پیشنهادی را انجام خواهد داد. بر این اساس ان‌شالله روز دوشنبه هفته آینده، جلسه علنی برای رسیدگی رأی علنی وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به مجلس شورای اسلامی انجام می‌گیرد.

امیری در ادامه با بیان اینکه رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی برای معارفه وزیر پیشنهادی و دفاع از ایشان حضور پیدا می‌کند، گفت: امیدوار هستیم با توجه به شرایطی فعلی و  بحث نظام سلامت که یکی از نیاز‌های جامعه است و  با توجه به اینکه نظام سلامت  از مهم‌ترین سیاست‌های راهبردی دولت است ؛ ان‌شالله نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزیر پیشنهادی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رأی بالایی خواهند داد، تا اجرای نظام سلامت استمرار پیدا کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در پایان خاطر نشان کردند: گاهی عده‌ای می‌پرسند که با تغییر وزیر بهداشت، سرنوشت نظام سلامت چه خواهد شد؛ باید عرض کنم که دولت با قدرت طرح نظام سلامت را ادامه خواهد داد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار