مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت:در مجموع نظرسنجی‌ها، میزان مخاطب و رضایت آنها از صدا و سیمای مرکز کرمان از میانگین کشوری بالاتر است.

میزان مخاطب و رضایت از صدا و سیمای کرمان از میانگین کشوری بالاتر استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد علیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان در مراسم نوزدهمین سالگرد تأسیس رادیوشهری رفسنجان و تجلیل از کارشناسان این رسانه، گفت: برنامه‌سازان باید مخاطبان خود را بشناسند و هر طرح و برنامه‌ای که دارند بر اساس مؤلفه‌های مهم از جمله سن جمعیت طراحی کنند.

وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی افزود: در صدا و سیمای مرکز کرمان معاونت فضای مجازی را راه‌اندازی کردیم.

علیرمضانی یادآور شد: تفاوت ما با فضای مجازی این است که فضای مجازی صاحب و بازخواست کننده ای ندارد اما ما هر چیزی را نمی توانیم منتشر کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان با اشاره به موفقیت‌های صدا و سیمای مرکز کرمان در زمینه رضایت و میزان مخاطب، بیان کرد: در مجموع نظرسنجی‌ها، میزان مخاطب و رضایت آنها از صدا و سیمای مرکز کرمان از میانگین کشوری بالاتر است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور شد: باید دستاوردهای چهل ساله انقلاب تبیین شود و از نشر اخباری که ناامیدی ایجاد می‌کند پرهیز شود.

علیرمضانی تصریح کرد: علیرغم همه مشکلاتی که دشمنان برای نظام ما به وجود آوردند اما همین که دشمن نتوانست سال 97 در کشورمان جریان‌سازی کند یعنی رسانه‌های نظام موفق بودند.

وی بیان داشت: امروز آمریکا مانند سابق مزیت‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ندارد و تنها مزیتش فضای مجازی و اینترنت است که اگر بتوانیم این مزیت را هم از آمریکا سلب کنیم دیگر آمریکا ابرقدت نخواهد بود.

علیرمضانی بودجه کم صدا و سیما را یادآور شد و گفت: در بحث رسانه صهیونیست‌ها بذل و بخشش می‌کنند و بودجه‌های فراوانی می‌گذارند چون ابزار قدرت را رسانه می‌دانند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان تولیدات خاص بومی را مهم خواند و افزود: گاهی در بیان کلمات از لهجه خود فرار می‌کنیم در حالی که هویت جذابیت می‌آورد و باید به هویت خودمان افتخار کنیم.

علیرمضانی با بیان اینکه در فضای مجازی همه تکلیف دارند، افزود: دشمن می‌خواهد انقلاب اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد و در این زمینه اتاق فکری هم دارد؛ در حالی که دستاوردهای بزرگی در تمام زمینه‌ها از جمله راه‌ها، حمل و نقل و... داریم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان همچنین به برگزاری کنگره 6 هزار و500 شهید استان اشاره و بیان کرد: اقدامات خیلی خوبی برای این کنگره در سطح استان در حال انجام است و کارهای ماندگاری برای مراسم شهدا برنامه‌ریزی می‌شود.

علیرمضانی با اشاره به خواسته مسئولان رفسنجان مبنی بر ارتقای رادیو به صدا و سیما نیز گفت: اعتبارات در این خصوص کم است.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان نیزبیان داشت: رادیو رفسنجان یک سرمایه و ظرفیت برای شهرستان است و شهرستان رفسنجان ظرفیت داشتن سیما را هم دارد.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: رادیو رفسنجان با کمترین امکاناتی که دارد اما هزاران نفر را از برنامه های کارشناسی و ارزشمند خود بهره مند می کند.

رمضانی پور افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی زیاد است و در بخش رسانه تولیدات رادیو تلویزیونی با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

وی با اشاره به اینکه نقش رسانه در جنگ بر کسی پوشیده نیست و خبرنگارانی در این راه به شهادت رسیدند، یادآور شد: در جنگ اقتصادی و تبلیغاتی با دشمن هستیم که در هر دو این جنگ پیروز خواهیم بود جنگ رسانه ای و فضای مجازی می توانست اکثریت جوانان ما را به بیراهه ببرد اما نتوانست و همین اقلی که به بیراهه برده هم برمی گردند.

امام جمعه رفسنجان افزود: امروز جبهه مقاومت یمن از انقلاب اسلامی الگو گرفته و نقش رسانه در این راستا قوی بوده است.


انتهای پیام/س

 

صدا و سیما در قبال آنچه منتشر میکند مسئول است 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار